Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) podjęła uchwałę o wprowadzeniu do obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii B spółki BASEIG S.A. – podmiotu rozwijającego innowacyjne rozwiązania w obszarze AI-commerce i wspierającego influencerów w budowaniu własnych marek.
– Decyzja GPW to dla nas symboliczny moment – kolejny krok przybliżający BASEIG do debiutu giełdowego, który planujemy w najbliższym czasie. Cieszymy się, że możemy wejść na rynek publiczny, co wzmocni naszą transparentność i otworzy nowy rozdział w rozwoju spółki – mówi Kamil Stanek, prezes zarządu BASEIG S.A.
BASEIG działa w modelu AI-commerce, oferując twórcom narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, które wspierają ich w całym procesie tworzenia marek – od projektowania i analizy trendów po sprzedaż i logistykę. Spółka współpracuje już z ponad setką influencerów z różnych rynków, w tym m.in. z duetem tanecznym Loczniki i iluzjonistą Y.
W czerwcu br. spółka z sukcesem zakończyła ofertę publiczną akcji przeprowadzoną na Platformie Ofert Publicznych Domu Maklerskiego INC S.A., pozyskując od inwestorów ponad 2 mln zł. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój autorskiej technologii BASEIG AI, ekspansję zagraniczną (BASEIG działa już na ponad 20 rynkach, m.in. w USA, Niemczech, Skandynawii, Australii i Nowej Zelandii) oraz dalsze wspieranie twórców w budowaniu i skalowaniu ich marek.
Wprowadzenie akcji do obrotu na NewConnect otwiera przed spółką nowe możliwości rozwoju i współpracy z inwestorami, a także stanowi potwierdzenie dojrzałości biznesowej BASEIG. Spółka planuje kontynuować dynamiczny wzrost w obszarze AI-commerce, rozwijać portfolio współpracujących twórców oraz w pierwszej połowie 2026 roku zaprezentować flagowy produkt – BASEIG AI, autorskie rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które ma zrewolucjonizować sposób, w jaki influencerzy tworzą i skalują swoje marki.