Notowana na rynku NewConnect spółka BASEIG S.A., rozwijająca technologie z obszaru AI-commerce, uruchomiła nowy brand własny pod nazwą „Geschäft”. Marka obejmuje odzież z kategorii casual i streetwear, a jej produkcja, sprzedaż i wysyłka odbywa się w całości wewnątrz spółki. Sklep internetowy dostępny jest pod adresem: https://geschaft.gmbh.
Uruchomienie marki „Geschäft” stanowi ważny etap w rozwoju segmentu odzieżowego BASEIG i jest elementem realizacji strategii zwiększania udziału produktów własnych w strukturze przychodów. Dzięki pełnej integracji procesów — od projektu, przez produkcję, po sprzedaż — cały zysk ze sprzedaży pozostaje w spółce, co może pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe w kolejnych okresach.
– „Geschäft” to dla nas nie tylko kolejny brand, ale również poligon doświadczalny dla naszej technologii z zakresu AI-commerce. Uruchomienie marki pozwoli nam testować rozwiązania w realnych warunkach rynkowych i gromadzić dane, które posłużą do dalszego rozwoju naszego autorskiego systemu BASEIG AI – mówi Kamil Stanek, prezes zarządu BASEIG S.A.
Nowy brand umożliwi spółce jeszcze lepsze wykorzystanie możliwości płynących z automatyzacji i analizy danych w procesach projektowych, sprzedażowych i logistycznych. To kolejny krok w kierunku realizacji wizji BIG (BASEIG) jako platformy, która umożliwia twórcom i markom działanie w oparciu o inteligentne, samooptymalizujące się procesy.
Wraz z uruchomieniem marki „Geschäft” spółka zapowiada wprowadzenie kolejnego brandu własnego. Nowa linia odzieżowa będzie inspirowana motywami i trendami wizualnymi popularnymi w mediach społecznościowych, odpowiadającymi aktualnym oczekiwaniom estetycznym młodszych grup odbiorców, w tym elementami estetyki znanej z popkultury azjatyckiej, które zyskały szczególną popularność w środowisku internetowym. O szczegółach BASEIG poinformuje w odrębnym komunikacie.
– Naszym celem jest nie tylko rozwój nowych marek, ale też stałe doskonalenie narzędzi, które wspierają rozwój marek i biznesów w ekosystemie AI-commerce. Każdy taki projekt to dla nas źródło danych i inspiracji do dalszego rozwoju technologii BASEIG AI – dodaje Kamil Moliński, członek zarządu BASEIG S.A.
BASEIG zadebiutował na rynku NewConnect 28 października 2025 roku, notując wzrost wartości akcji o ponad 121 proc. względem kursu odniesienia. Spółka działa w modelu AI-commerce, oferując twórcom kompleksowe wsparcie w budowaniu i skalowaniu marek – od analizy trendów, przez projektowanie, po logistykę i sprzedaż.