Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

LPP zakłada otwarcie 10% nowej powierzchni salonów rocznie

Udostępnij

LPP zakłada otwarcie 10% nowych powierzchni salonów rocznie, poinformował prezes Marek Piechocki. Na koniec roku liczba sklepów na wszystkich rynkach wzrośnie do 1 747 z 1 703 na koniec 2016 r.

"Zakładamy, że będziemy otwierać około 10% nowej powierzchni rocznie. Nie przekłada się to zawsze na liczbę nowych salonów, ponieważ część salonów po prostu przebudowujemy, powiększamy - tak jak będzie to w przypadku naszego salonu w centrum handlowym w Arkadii" - powiedział Piechocki dziennikarzom.

"Do końca roku mamy do wybudowania jeszcze 60 salonów o powierzchni ponad 61 tys. m2. Mówimy tutaj łącznie o przebudowach, powiększeniach salonów i całkowicie nowych placówkach i dotyczy to wszystkich naszych marek. W przypadku Reserved będą otwierane już w nowym koncepcie" - dodała dyrektor ds. inwestycji w LPP Olimpia Patej.

Według Patej, spółka na koniec roku łączna liczba sklepów wszystkich marek na wszystkich rynkach będzie wynosić 1747 wobec 1703 sklepów na koniec 2016 r.

Piechocki poinformował, że nie zapadła jeszcze decyzja o kolejnej inwestycji LPP w Wielkiej Brytanni.

"Niech minie parę miesięcy, pół roku, to wtedy zdecydujemy o kolejnej ewentualnej inwestycji. W tej chwili musimy przebudować stanowiska kas, bo są przeładowane i to już samo za siebie mówi o ruchu jaki tam notujemy" - powiedział prezes.

Salon Reserved w Londynie kosztował 4,7 mln funtów.

Piechocki dodał również, że nowy sklep zostanie otwarty w Izraelu. "Izrael jest w planie do otwarcia na kolejny rok" - podkreślił prezes.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus