Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Vistula chce przekroczyć 10% udziału sprzedaży online na koniec 2018 r.

Udostępnij

VST (VISTULA) planuje uruchomienie zagranicznych sklepów internetowych w segmencie modowym i chce przekroczyć 10% udziału sprzedaży online w przychodach na koniec 2018 r., podała spółka.

"Mając na względzie jak najlepsze przygotowanie się do wykorzystania rosnącego potencjału rynku online oraz posiadanych marek, planujemy w bieżącym roku uruchomienia również zagranicznych sklepów internetowych w segmencie fashion. Zakładamy, że poczynione i planowane inwestycje zapewnią dynamiczny rozwój tego kanału dystrybucji i pozwolą na koniec 2018 roku przekroczyć 10% udział online w przychodach grupy" - czytamy w raporcie rocznym.

Spółka wskazała, że obserwuje systematyczny wzrost liczby transakcji w kanale internetowym, przy jednoczesnym obniżeniu ich wartości.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus