Sprzedaż w segmencie odzieżowym, który reprezentują takie marki jak Vistula, Wólczanka czy Deni Cler wzrosła w styczniu o 16,2% do 23,5 mln zł. Jeszcze wyższym wzrostem przychodów mogą pochwalić się salony W.Kruk, odpowiedzialne za segment jubilerski grupy. W porównaniu do stycznia 2015 sprzedaż segmentu wzrosła aż o 29,3% i wyniosła 14,5 mln zł.

Dwucyfrowy wzrost przychodów nie zrobił jednak wrażenia na inwestorach. Po początkowym wzroście kursu akcji w dniu opublikowania komunikatu, notowania grupy zakończyły dzień poniżej ceny otwarcia. Więcej optymizmu wykazują natomiast brokerzy. Tylko w grudniu i w styczniu pojawiły się trzy rekomendacje z zaleceniem „kupuj”, z ceną docelową w granicach 3,4-4 zł za akcję. 

Vistula Group ma za sobą udany rok - segment odzieżowy zwiększył sprzedaż o niecałe 21%, natomiast jubilerski o ponad 14%. W 2015 przychody spółki wyniosły 516,9 mln zł, nieznacznie przewyższając prognozy biur maklerskich z ostatnich sześciu miesięcy (+0,7%).