Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Dekpol zaprezentuje ofertę na targach Bauma w Monachium

Udostępnij

Największy w Polsce producent łyżek i osprzętów do maszyn budowlanych na targach Bauma pokaże produkty przeznaczone do najcięższych urządzeń. Celem jest dotarcie z ofertą do nowych rynków zbytu i pozyskanie nowych klientów. Już teraz 95% produkcji wysyłane jest na eksport do łącznie 23 krajów. DEK (DEKPOL) jest jedynym w Polsce producentem łyżek wykorzystującym stal Hardox o najwyższych parametrach wytrzymałości i ścieralności.

Monachijskie targi to największe międzynarodowe miejsce spotkań przedstawicieli branży budowlanej. W tym roku odbędą się w dniach 8-14 kwietnia i będzie to już 32 edycja. Bauma przyciąga corocznie kilka tysięcy wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz blisko milion gości. Relacje prowadzi ponad tysiąc dziennikarzy z około 50 krajów. Obecność na targach przynosi korzyści zarówno wystawcom, jak i odwiedzającym. Bauma zapewnia bowiem dostęp do kluczowych rynków, grup docelowych oraz do decydentów z branży.

Dekpol na monachijskich targach zaprezentuje swoje kluczowe produkty. Obecnie spółka z Pinczyna specjalizuje się w wytwarzaniu osprzętu do dużych maszyn budowlanych. Dlatego na firmowym stoisku będzie można zobaczyć m.in. łyżki podsiębierne i skarpowe do maszyn powyżej 30 ton oraz ładowarkowe do maszyn powyżej 10 ton. Firma opracowuje wiele nowatorskich rozwiązań dotyczących profili łyżek mających na celu zmniejszenie zużycia paliwa w maszynach wydobywczych oraz poprawę wydajności i efektywności pracy.

„Na stoisku wyjaśnimy jakie powinny być idealne kształty łyżek i osprzętu do maszyn budowlanych. Wytłumaczymy dlaczego wiodący producenci wybierają produkty oferowane przez Dekpol. Zaprezentujemy szerokie możliwości wykorzystania osprzętu do dużych maszyn budowlanych oraz pokażemy jak sprawdza się w trudnych warunkach” – podkreśla Andrzej Kuchtyk, dyrektor zarządzający ds. produkcji w Dekpol, pełniący jednocześnie funkcję członka zarządu.

Dla Dekpol - stawiającego na ekspansję zagraniczną - posiadanie własnego stoiska na targach Bauma jest istotnym elementem dalszego rozwoju. Już teraz około 95% produkcji wysyłane jest na eksport, a wyroby trafiają do 23 krajów w Europie i na świecie. Ten segment działalności rozwijany jest dynamicznie od około siedmiu lat. Firma chce nieustannie zwiększać swoją aktywność na rynkach zagranicznych. Najbliższym strategicznym celem jest zajęcie pozycji nr 1 w produkcji osprzętów na rynku europejskim.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus