CMI notowany na NewConnect, producent nowej generacji urządzeń wykorzystywanych do zabiegów medycyny estetycznej podaje, że zagregowana wartość zamówień w ubiegłym rokuwyniosła 22 mln zł. Większość zamówień pochodziło od klientów z Hiszpanii i Niemiec. Dodatkowo CMI informuje, że w lutym br. przeniesie się do swojej nowej siedziby.

CM International podaje, że w całym 2019 r. odnotowała  zsumowaną wartość zamówień na poziomie 22 mln zł. Większość zamówień wpłynęło od partnerów z rynku hiszpańskiego i niemieckiego (ok. 94 % wszystkich zamówień w 2019 r.). Zamówienia dotyczyły przede wszystkim opracowania i dostawy urządzeń kosmetycznych do pielęgnacji twarzy oraz zaawansowanych technologicznie urządzeń do depilacji typu Nexus czy Protheus IPL.

-Dzięki naszym stałym partnerom z rynku hiszpańskiego i niemieckiego mogliśmy zrealizować kolejne ambitne zlecenia. Obecnie jesteśmy w trakcie realizacji zamówień, które pozyskaliśmy w końcówce poprzedniego roku. Do końca marca zrealizujemy wykonanie urządzeń Nexus oraz Protheus IPL. Pozostałe zamówienia zostaną wykonane zgodnie z przyjętymi harmonogramami – powiedział Mariusz Kara, Prezes Zarządu CM International SA

W lutym bieżącego rokuCM International przeprowadzi się do nowej siedziby. Nowoczesny obiekt zapewni efektywne warunki produkcji i optymalne działanie działu IT oraz R&D. Spółka jednak na tym nie zamierza poprzestać. Jednym z celów emisyjnych obecnie przeprowadzanej oferty publicznej jest dalsze inwestowanie w dział IT i dział badań i rozwoju.

-W przyszłym miesiącu będziemy już w nowej siedzibie i nasze moce produkcyjne znacząco wzrosną. Dzięki temu będziemy mogli szybciej realizować kolejne zamówienia. Rok 2020 zapowiada się równie interesująco. Zamierzamy dywersyfikować nasze przychody i zwiększać skalę biznesu. Niezbędne inwestycje w nowym budynku zapewnią nam utrzymanie przewag technologicznych naszych produktów względem konkurencji – komentuje Michał Sebastian, Wiceprezes Zarządu CM International SA

Pod koniec listopada ubiegłego rokuCMI poinformowało o starcie oferty publicznej. Zapisy na akcje serii D prowadzone są do 30 stycznia 2020 r. Spółka planuje pozyskać maksymalnie 4,25 mln zł. Cena emisyjna w ofercie została wyznaczona na 40,50 zł za jedną akcję. CM International chce przeznaczyć środki z emisji m.in. na powiększenie działu IT oraz R&D. Rolę oferującego w procesie oferty publicznej pełni Prosper Capital Dom Maklerski SA Szczegółowe informacje o zasadach subskrypcji zamieszczone są na stronie internetowej Spółki www.cmisa.eu, a także Prosper Capital Domu Maklerskiego www.pcdm.pl.

Po trzech pierwszych kwartałach 2019 r. CMI osiągnęła przychody netto ze sprzedaży na poziomie 12,4 mln zł, co stanowi wzrost o 64,2% w porównaniu do wyniku osiągniętego w analogicznym okresie rokuubiegłego. W ujęciu narastającym, tj. za okres od 1 stycznia do 30 września 2019 r, wynik netto wyniósł prawie 1,49 mln zł, co stanowi ponad 20% wzrost (niemal 1,24 mln zł) w porównaniu do równoległego okresu roku2018.