Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

W 2019 r. Grupa IMS pozyskała 2 463 lokalizacje abonamentowe

Udostępnij

Rok 2019 okazał się rekordowy dla Grupy IMS pod względem liczby organicznie pozyskanych lokalizacji abonamentowych. W 2019 roku Grupa IMS pozyskała 2 463 lokalizacje, z czego aż 1 494 z nich w okresie od sierpnia do grudnia 2019.

Jest to największy roczny organiczny przyrost lokalizacji abonamentowych od początku istnienia spółki. W 2019 roku Grupa IMS po raz pierwszy przekroczyła poziom 2 000 lokalizacji pozyskanych organicznie w jednym roku obrotowym.

Grupa Kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus