Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Cherrypick Games szykuje się do komercjalizacji systemu Cherrystream

Udostępnij

CHP (CHERRY), notowany na NewConnect deweloper gier mobilnych, w II kwartale 2020 r. zaprezentuje oparty na inteligentnych rozwiązaniach, autorski system Cherrystream. Zadaniem systemu będzie wsparcie powstawania gier, tak aby umożliwić interakcję pomiędzy streamerem a publicznością. Cherrystream będzie serwisem w pełni niezależnym od platform streamingowych. Projekt został zrealizowany przez spółkę w ramach dofinansowania z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

- Z końcem stycznia zakończyliśmy realizację naszego autorskiego projektu Cherrystream, który stwarza możliwość do budowania wciągających interakcji pomiędzy streamerami a ich odbiorcami. Prace koncepcyjne i projektowe podzielone zostały na kilka etapów i rozpoczęły się w pierwszej połowie 2017 roku. Obecnie przygotowujemy się do komercjalizacji projektu. Prowadzimy rozmowy z wydawcami gier, którzy wykazują zainteresowanie naszym serwisem, ale także z inwestorami i firmami technologicznymi. W ciągu najbliższych miesięcy uruchomimy oficjalną stronę naszego projektu – mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

W skład systemu Cherrystream wejdą trzy główne elementy: SDK pozwalające deweloperom gier implementować Cherrystream w łatwy i bezawaryjny sposób, aplikacje klienckie pozwalające streamerowi i publiczności na wzajemną komunikację oraz system wykorzystujący algorytmy maszynowego uczenia i pozwalający na udzielanie warunkowych donacji. W praktyce oznaczać to będzie możliwość decydowania przez graczy o wprowadzaniu zmian do środowiska gry, co ma uczynić rozrywkę bardziej interesującą i wciągającą. Na platformie Cherrystream streamer będzie mógł zmierzyć się z płatnymi wyzwaniami od aktywnych użytkowników, na których realizację będzie miał określony czas.

–  Naszym celem od samego początku było stworzenie systemu, który zrewolucjonizuje mechanizm donacji, nadając jej prawdziwe znaczenie dla rozgrywki osób transmitujących rozgrywkę. Cherrystream rzuca wyzwanie profesjonalnym streamerom poprzez możliwość zmiany środowiska gry w czasie rzeczywistym, sprawiając, że każda sesja jest świeża i wciągająca dla widowni. Jesteśmy przekonani, że zarówno deweloperzy jak i wydawcy zaobserwują korelację pomiędzy korzystaniem z platformy, a wzrostem przychodów ze sprzedaży w związku z rosnącą popularnością gier, których streamy zostaną wzbogacone funkcjonalnościami systemu Cherrystream – dodaje Marcin Kwaśnica.

Zespół Cherrystream zapewni pełne wsparcie w procesie integracji systemu. Cherrystream będzie dostępna w II kwartale br.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus