CMI notowany na NewConnect, producent nowej generacji urządzeń wykorzystywanych do zabiegów medycyny estetycznej z sukcesem zakończył testy nowego urządzenia pod nazwą Athor. Zostały one przeprowadzone w Hiszpanii wraz z partnerem handlowym CMI. Po wprowadzeniu produktu do sprzedaży CMI zachowa wszelkie prawa do sprzedaży produktu na całym świecie poza rynkiem hiszpańskim.

CM International dzięki pozytywnym testom nowego urządzenia Athor zrealizuje pierwszą dostawę tego produktu na rynek hiszpański już na początku marca.

-Testy zakończyły się dużym sukcesem. Urządzenie jest w pełni funkcjonalne oraz zgodne z zakładaną specyfikacją. Dodatkowo zebraliśmy niezbędne dane i opinie naszego partnera. Teraz skupimy się na wprowadzeniu kosmetycznych zmian interefejsu, tak aby spełniał on wymogi naszego klienta. Po raz pierwszy w naszej historii, instrukcje dotyczące wykonywania zabiegów, będzie można oglądać w wysokiej rozdzielczości na wyświetlaczu urządzenia. – powiedział Mariusz Kara, Prezes Zarządu CM International SA

Urządzenie wykorzystuje falę uderzeniową do nieinwazyjnej terapii. Służy ona między innymi do redukcji wzmożonego napięcia mięśniowego oraz stanów zapalnych. Jest to również jedna z najlepszych metod leczenia bólu związanego z układem ruchu. CMI wprowadziła szereg programów zabiegowych do zastosowania w medycynie estetycznej tj. redukcji cellulitu czy rozstępów.

-Nasz hiszpański partner brał już czynny udział w powstawaniu innych naszych urządzeń, jak np. laser Nexus. Poznał naszą jakość i możliwości w realizacji tego typu projektów. Wiemy już, że zrealizujemy pierwsze zamówienie na ok 30 szt. Do końca rokuzamierzamy sprzedać od 100 do 150 szt. tego typu produktu. Większość sprzedaży powinniśmy zrealizować w drugiej połowie roku. Wynika to z kalendarza imprez promocyjnych. Najważniejsze jest to, że zachowujemy prawa do produkcji i dystrybucji Athora. Będziemy mogli go oferować na innych rynkach. – komentuje Michał Sebastian, Wiceprezes Zarządu CM International SA

Po czterech kwartałach 2019 r. CMI odnotowało najlepsze wyniki w historii Spółki. W okresie styczeń- grudzień 2019 r. producent wypracował 18,19 mln zł przychodów, co stanowi wzrost aż o 42,2 % w porównaniu do analogicznego okresu w 2018 r. Przełożyło się to na 2,54 mln zł EBITDA oraz 35,0 % wzrost rdr wyniku netto do poziomu 1,80 mln zł.