Wdrożenie e-podpisu potwierdza dążenie Grupy BFF do ciągłego poszukiwania innowacji oraz nowoczesnych rozwiązań, zaspokajających potrzeby zarówno pracowników, jak i klientów. Platforma pozwoli pracownikom BFF podpisywać elektronicznie wszystkie dokumenty, niezależnie od urządzenia, z którego korzystają.  Umożliwiła to usługa SimplySign – funkcjonujący w chmurze kwalifikowany podpis elektroniczny w formie mobilnej aplikacji.

BFF Banking Group w Polsce to przykład partnera zdecydowanego, otwartego na nowe rozwiązania, który od początku wiedział, czego potrzebuje. To najważniejszy warunek powodzenia projektu paperlessowego. Cieszę się, że BFF Banking Group w Polsce dołączył do organizacji, które zaufały doświadczeniu Asseco i doceniły ogromną wartość podpisu elektronicznego – powiedział Artur Miękina, Dyrektor Sprzedaży Projektów Kluczowych, Asseco Data Systems, z grupy ACP (ASSECOPOL).

Wprowadzenie podpisu elektronicznego umożliwiło nam dalsze rozwijanie procesów „paperless”, które są dzisiaj kluczowe dla naszych procesów operacyjnych. Nie jest to tylko element polityki ESG, ale także konieczność dla przedsiębiorstw, które uznają innowacje za klucz do polepszenia jakości pracy dla swoich pracowników, całej firmy, a także klientów. Właśnie dzięki takiemu podejściu udało nam się podtrzymać nasze działania operacyjne podczas epidemii Covid-19 – powiedział Urban Kielichowski, Dyrektor, Operacje, BFF Banking Group w Polsce.