Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Orbis: AccorHotels wprowadza nową markę w segmencie ekonomicznym JO&JOE

Udostępnij

AccorHotels, partner strategiczny ORB (ORBIS), wprowadził na rynek nową markę hotelową w segmencie ekonomicznym JO&JOE, podała spółka.

Marka łączy w sobie elementy z formatu prywatnego aparthotelu, hostelu i hotelu. Jej grupą docelową jest pokolenie tzw. milenialsów.

"JO&JOE ma zamiar szybko się rozwijać, otwierając 50 nowych obiektów do roku 2020, w tym w miastach takich jak Paryż i Bordeaux (2018), a także w Warszawie, Budapeszcie, Rio i São Paulo. Obiekty JO&JOE będą znajdować się w centrach miast, w pobliżu środków transportu publicznego oraz głównych atrakcji" - czytamy w komunikacie.

Nowa marka oferuje lokalne dania z własnej kuchni, dostęp do kuchni i możliwość samodzielnego przygotowywania posiłków, przestrzeń do odpoczynku, pracy, moduł sypialny (łóżko, szafka, lampka, port USB), pokoje i apartamenty dla 2-5 osób z własną łazienką oraz częścią kuchenną, zakwaterowanie dla osób podróżujących samotnie lub w grupie do 6 osób. 

Hotele grupy Orbis działają pod działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Na koniec 2015 roku sieć Grupy składała się z 108 hoteli, dysponujących około 18,8 tys. pokoi. Większość z nich (64 obiekty) funkcjonowało w Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 1997 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus