Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

The Parasight do końca roku planuje zadebiutować na NewConnect

Udostępnij

The Parasight, producent gier wideo z segmentu AA+ Premium Indie, pracuje nad pierwszym, autorskim projektem i w 2021 roku chce zadebiutować na rynku NewConnect. Gra z gatunku story-driven action-adventure 3D FPP znajduje się w zaawansowanej fazie produkcji. Tytuł, inspirowany słowiańskimi mitami i wierzeniami, jest nastawiony na odkrywanie ciekawej i rozbudowanej fabuły. Celem The Parasight jest realizowanie wysokiej klasy projektów i zdobycie pozycji lidera segmentu gier opartych o baśnie, mity i legendy.

The Parasight powstało we wrześniu 2019 roku. Na czele Studia stoi Bartosz Kaproń, związany z branżą kreatywną od ponad 14 lat. Jest współtwórcą wielu popularnych tytułów, m.in. Layers of Fear, czy Observer. W 2014 roku został uhonorowany Nagrodą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za wybitne osiągnięcia w twórczości artystycznej. Zespół The Parasight tworzą doświadczeni eksperci w swoich dziedzinach, którzy przez wiele lat pracowali przy rozpoznawalnych projektach. Celem Studia jest tworzenie gier wideo inspirowanych rozmaitymi baśniami i legendami.

- W The Parasight chcemy realizować oryginalne autorskie projekty, łączące w sobie rozbudowaną rozgrywkę oraz wyjątkową, przewrotną narrację, która czerpie inspiracje z baśni, legend i mitów. Obecnie dysponujemy już w pełni grywalną wersją naszej autorskiej gry. Przeprowadziliśmy też pierwsze testy na wybranej grupie graczy i muszę przyznać, że jesteśmy bardzo zadowoleni z feedbacku, jaki uzyskaliśmy. Ze względu na toczące się rozmowy, nie możemy potwierdzić w tym momencie docelowych platform, bierzemy pod uwagę PC oraz konsole – mówi Bartosz Kaproń, prezes zarządu The Parasight. 

Model biznesowy Studia oparty jest na produkcji i sprzedaży gier z segmentu AA+ Premium Indie. Spółka zapowiada realizację wysokiej klasy projektów, dedykowanych odbiorcy oczekującemu najwyższej jakości rozgrywki i doświadczeń, który jest w stanie zapłacić dużo więcej za unikatowe wrażenia. Ideą The Parasight jest premiera jednego tytułu na 24 miesiące.

- Zamierzamy nadać znanym baśniom i przypowieściom ludowym nowoczesny twist i przebić się przez warstwę nagromadzonych przez lata klisz. Mam nadzieję, że pozytywnie zaskoczymy odbiorców naszych gier specyficzną mieszanką elementów estetycznych. Realizm i surrealizm, klasyka i nowoczesność, zderzając ze sobą takie przeciwieństwa możemy sprawić, że zabłysną one jasno jak nigdy dotąd i dadzą graczom szansę na nowe, świeże spojrzenie na znane powszechnie motywy – dodaje Bartosz Kaproń.

The Parasight ma aspiracje dołączenia do grona spółek publicznych w 2021 roku.

- Jednym z naszych tegorocznych celów jest debiut na rynku NewConnect. Obecnie przedstawiamy spółkę inwestorom, ale chcemy, aby za naszym doświadczeniem przemawiał nasz autorski produkt, dlatego zanim upublicznimy spółkę, pokażemy efekt naszej pracy – informuje Bartosz Kaproń.

Strategia rozwoju Studia zakłada jego dynamiczny rozwój dzięki regularnemu dostarczaniu oryginalnych gier oraz zwiększaniu świadomości brandu The Parasight pozycjonowanego jako marka premium. W przyszłości Spółka zamierza pracować zarówno nad swoimi IP, jak również tytułami zewnętrznymi.  Długoterminową ambicją Studia jest self-publishing.

Głównymi akcjonariuszami The Parasight są Bartosz Kaproń oraz inwestor branżowy, fundusz BliteFund.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus