Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości ASM (ASMGROUP)
0.346+0.018(+5.49%)ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA
GPW - Akcje/PDA - Notowania ciągłe
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Świąteczne zakupy w 2025 roku będą droższe o blisko 10% – wynika z najnowszego badania ASM SFA. Średni koszt koszyka świątecznego...
Auchan był liderem najniższych cen w październiku, wyprzedził Selgros Cash&Carry oraz Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.
Średnia cena koszyka zakupowego w październiku wzrosła o 2,48 zł mdm, czyli o 0,77 proc. i wyniosła 325,51 zł - podała agencja badawcza ASM SFA.
Auchan był liderem najniższych cen w październiku, wyprzedził Selgros Cash&Carry oraz Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.
Mimo próby odbicia na europejskich i amerykańskich rynkach akcji parkiet w Warszawie był w środę podzielony. W samym WIG20 spora część spółek notowała wzrosty, ale przecena banków w dniu cięcia stóp procentowych skutecznie hamowała zapędy popytu. Lepiej zachowały się średnie spółki, a małe pozostały na niewielkim plusie. Za to ogromne wzrosty wciąż notuje Grupa ASM, po tym jak jej akcje wróciły do handlu po dwóch latach zawieszenia.
ASM International, holenderski projektant i dostawca sprzętu stosowanego w produkcji półprzewodników poinformował o niższych od oczekiwań zamówieniach w trzecim kwartale, informuje Reuters.
Ceny w polskich sklepach znów idą w górę. Najnowszy raport ASM Sales Force Agency pokazuje, że we wrześniu średnia cena koszyka najpopularniejszych produktów codziennego użytku wzrosła aż o 5,43 zł w stosunku do sierpnia. Sieci handlowe już teraz przygotowują się na gorący sezon przedświąteczny, a konsumenci muszą liczyć się z kolejnymi podwyżkami.
Auchan był liderem najniższych cen we wrześniu, wyprzedził Makro Cash & Carry i E. Leclerc - podała agencja badawcza ASM SFA.
Średnia cena koszyka zakupowego we wrześniu wzrosła o 5,43 zł mdm, czyli o 1,71 proc. i wyniosła 323,03 zł - podała agencja badawcza ASM SFA.
Auchan był liderem najniższych cen we wrześniu, wyprzedził Makro Cash & Carry i E. Leclerc - podała agencja badawcza ASM SFA.
Średnia cena koszyka zakupowego zawierającego najpopularniejsze artykuły codziennego użytku wzrosła we wrześniu o 5,43 zł (1,71 proc.) w skali miesiąca i wyniosła 323,03 zł - wynika z raportu ASM SFA. Zwrócono uwagę, że sieci handlowe zaczynają już przygotowywać się do sezonu przedświątecznego.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
| ISIN: | PLASMGR00014 |
|---|---|
| Data debiutu: | 18.03.2013 |
| Liczba akcji: | 97 438 528 |
| Kapitalizacja: | 33 713 731 |
| Enterprise Value: | 63 441 731 |
| Branża: | Media |
ASM Group świadczy usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Oferta obejmuje takie usługi jak merchandising mobilny, stacjonarny, weekendowy... ASM Group świadczy usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Oferta obejmuje takie usługi jak merchandising mobilny, stacjonarny, weekendowy oraz visual merchandising. Grupa realizuje działania m.in. w sieciach handlowych, wielkopowierzchniowych centrach handlowych, sieciach ze sprzętem elektronicznym, a także na terenie mniejszych sklepów należących do międzynarodowych i regionalnych sieci handlowych.
| Nazwa: | ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA |
|---|---|
| Adres: | Plac Stanisława Małachowskiego 2, 00-066, Warszawa, Polska |
| CEO: | Łukasz Stańczak |
| NIP: | 5252488185 |
| REGON: | 142578275 |
| KRS: | 0000363620 |
| Telefon: | +48 502 431 406 |
| WWW: | https://asmgroup.pl/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

