Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości ASM (ASMGROUP)
0.240-0.034(-12.41%)ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA
GPW - Akcje/PDA - Notowania ciągłe
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Codzienne zakupy nadal drożeją, a wzrost jest coraz bardziej zauważalny przez konsumentów. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA średnia cena koszyka zakupowego wyniosła blisko 315 zł. Dodatkowo w 7 na 13 sieci objętych analizą, ceny badanych produktów były wyższe niż przed miesiącem. W lutym br. najniższą cenę koszyka odnotowano w sieci Auchan. Zestawienie zamykają natomiast sklepy Netto z koszykiem o wartości 342,49 zł. Najtańsze...

Średnia cena koszyka produktów codziennego użytku w lutym wzrosła o 0,86 proc. w porównaniu do stycznia - wynika z raportu ASM SFA. W rankingu najtańszych sieci na podium znalazły się Auchan, Biedronka i Makro Cash & Carry, zaś najwięcej trzeba było zapłacić w Netto.

Średnia cena koszyka produktów codziennego użytku w lutym wzrosła o 0,86 proc. w porównaniu do stycznia - wynika z raportu ASM SFA. W rankingu najtańszych sieci na podium znalazły się Auchan, Biedronka i Makro Cash & Carry, zaś najwięcej trzeba było zapłacić w Netto.

Auchan był liderem najniższych cen w lutym, wyprzedził Biedronkę i Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.

Średnia cena koszyka zakupowego wzrosła w lutym o 0,86 proc. rdr i wyniosła 314,88 zł - podała agencja badawcza ASM SFA.

Średnia cena koszyka produktów codziennego użytku w lutym wzrosła o 0,86 proc. w porównaniu do stycznia - wynika z raportu ASM SFA. W rankingu najtańszych sieci na podium znalazły się Auchan, Biedronka i Makro Cash & Carry, zaś najwięcej trzeba było zapłacić w Netto.


W styczniu br. średnia cena koszyka zakupowego, zawierającego najpopularniejsze artykuły codziennego użytku, wyniosła 312,19 zł; to o 8,65 zł więcej niż w grudniu ub. roku - wynika z opublikowanego w czwartek raportu przygotowanego przez ASM SFA.

W styczniu br. średnia cena koszyka zakupowego, zawierającego najpopularniejsze artykuły codziennego użytku, wyniosła 312,19 zł; to o 8,65 zł więcej niż w grudniu ub. roku - wynika z opublikowanego w czwartek raportu przygotowanego przez ASM SFA.


Kryzys mamy za sobą. Rozszerzamy portfel klientów i usług. Odwieszenie notowań na GPW i pozycja lidera branżowego to nasze strategiczne cele – mówi Adam Stańczak, prezes i główny akcjonariusz ASM Group SA.



W grudniu 2024 roku ceny artykułów codziennego użytku ponownie poszły w górę. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA średnia cena koszyka zakupowego wyniosła więcej niż 300 zł. Auchan, Biedronka, Makro Cash & Carry to pierwsza trójka najtańszych sieci handlowych w Polsce. Stawkę zamyka POLOmarket z koszykiem o wartości 330,34 zł.

W grudniu 2024 r. ceny artykułów codziennego użytku wzrosły, a średni koszt koszyka zakupowego przekroczył 300 zł — wynika z raportu ASM SFA. Auchan okazał się najtańszy, a Polomarket najdroższy. Z kolei w przypadku minimalnych cen produktów na pierwszym miejscu uplasowała się Biedronka, która oferowała 21 produktów w cenach minimalnych.


Średnia cena koszyka zakupowego wzrosła w grudniu o 8,34 proc. rdr i wyniosła 303,54 zł - podała agencja badawcza ASM SFA. Miesiąc do miesiąca wzrosła ona o 3,96 zł czyli 1,32 proc.

Średnia cena koszyka zakupowego wzrosła w grudniu o 8,34 proc. rdr i wyniosła 303,54 zł - podała agencja badawcza ASM SFA.

Auchan liderem najniższych cen w grudniu, wyprzedził Biedronkę i Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.

Auchan liderem najniższych cen w grudniu, wyprzedził Biedronkę i Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
ISIN: | PLASMGR00014 |
---|---|
Data debiutu: | 18.03.2013 |
Liczba akcji: | 57 019 642 |
Kapitalizacja: | 13 684 714 |
Enterprise Value: | 69 036 714 |
Branża: | Media |
ASM Group świadczy usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Oferta obejmuje takie usługi jak merchandising mobilny, stacjonarny, weekendowy... ASM Group świadczy usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Oferta obejmuje takie usługi jak merchandising mobilny, stacjonarny, weekendowy oraz visual merchandising. Grupa realizuje działania m.in. w sieciach handlowych, wielkopowierzchniowych centrach handlowych, sieciach ze sprzętem elektronicznym, a także na terenie mniejszych sklepów należących do międzynarodowych i regionalnych sieci handlowych.
Nazwa: | ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA |
---|---|
Adres: | pl. Małachowskiego 2, 00-066, Warszawa, Polska |
CEO: | Łukasz Stańczak |
NIP: | 5252488185 |
REGON: | 142578275 |
KRS: | 0000363620 |
Telefon: | +48 507 812 750 |
WWW: | https://asmgroup.pl/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus