WPP Media rozszerza swoje działania w obszarze influencer marketingu dzięki nowemu partnerstwu z Google, które zapewni dostęp do niepublicznych danych twórców YouTube. Ta współpraca ma uprościć wybór influencerów i wspierać rozwój działań w oparciu o najnowsze trendy.
Magdalena Kotlarczyk, szefowa Google'a w Polsce, mówi o skokowym wzroście liczby pracowników polskiego oddziału, tworzonych u nas globalnych rozwiązaniach i zmianach spowodowanych przez rozwój narzędzi AI. Odnosi się też do planów wprowadzenia podatku cyfrowego
GRV Media, brytyjski wydawca stron internetowych o tematyce sportowej, zwolnił 60 pracowników od września z powodu spadku ruchu z poleceń w Google.
Firmy Apple i Google wydały kilka aktualizacji oprogramowania, które mają chronić przed atakiem hakerskim wymierzonym w nieznaną liczbę ich użytkowników.
Prezydent USA Donald Trump podpisał dekret, którego celem jest zastąpienie regulacji stanowych dotyczących sztucznej inteligencji jednym ogólnokrajowym standardem. Trump chce, by Stany Zjednoczone były światowym liderem w sferze AI.
Według raportu "Financial Times" użytkownicy spędzają już więcej czasu w Gemini niż w ChatGPT. Także liczba pobrań asystenta Google zaczyna zbliżać się do poziomu asystenta OpenAI.
Google ogłosił, że rozszerza funkcję preferowane źródła, aby sprostać wyzwaniom ery sztucznej inteligencji. W tej sytuacji ważne dla wydawców jest, by zwrócili uwagę na rozpoznawalność swoich marek.
Google wprowadza nowe funkcje w reklamach YouTube Shorts, co markom ma ułatwić maksymalne wykorzystanie budżetów świątecznych. Aktualizacje skupiają się na większej interakcji z widzami i rozszerzeniu zasięgu.
Wicepremier, szef MON Władysław Kosiniak-Kamysz zapewnił w czwartek, że w sprawie zdjęć obiektów wojskowych w aplikacjach Google reakcja resortu nie była spóźniona, a resort obrony reaguje najszybciej, jak się da.
Google DeepMind zapowiedziało uruchomienie w Wielkiej Brytanii pierwszego ośrodka badawczego wyspecjalizowanego w odkrywaniu nowych materiałów wykorzystywanych m.in. w bateriach czy półprzewodnikach. To kolejny krok w kierunku szerszego zastosowania sztucznej inteligencji w naukach ścisłych – podaje agencja Bloomberg.
Piotr Wlekliński objął stanowisko kierownika ds. komunikacji i eventów w dziale marketingu w Porsche Polska. Przez ostatnie pięć lat pracował w Google.
W trzecim kwartale 2025 roku liczba kart płatniczych podpiętych do cyfrowych portfeli ponownie wzrosła, przekraczając 10,9 mln sztuk. To jeden z najbardziej dynamicznych segmentów rynku płatności bezgotówkowych: klienci coraz częściej porzucają plastik w codziennych transakcjach na rzecz telefonów i urządzeń ubieralnych, a „portfel” w praktyce przenosi się do aplikacji mobilnych.
W listopadzie 2025 roku platforma Temu zanotowała pierwszy znaczący spadek odwiedzalności w Polsce. Wśród wydawców internetowych na czele niezmiennie jest Google przed Meta Platforms. Z internetu korzysta prawie 30 mln Polaków.
OpenAI ma udostępnić model GPT-5.2 o kilka tygodni wcześniej niż pierwotnie planowano. Decyzja ma być skutkiem "stanu podwyższonej gotowości", który Sam Altman, szef OpenAI, ogłosił po tym, jak Google Gemini 3 zaczęło wygrywać w kluczowych benchmarkach i testach porównawczych.
Google, należące do Alphabetu, pracuje nad dwiema liniami inteligentnych okularów opartych na sztucznej inteligencji. Jedna z nich ma być wyposażona w ekrany, druga – skoncentrowana wyłącznie na dźwięku. Firma zapowiada, że pierwsze komercyjne modele trafią na rynek w 2026 roku. To bezpośrednia odpowiedź na rosnącą konkurencję ze strony Meta Platforms – podaje agencja Bloomberg.
Komisja Europejska poinformowała we wtorek o wszczęciu postępowania antymonopolowego przeciwko firmie Google. Koncern jest podejrzewany o naruszenie unijnych zasad konkurencji poprzez wykorzystywanie treści publikowanych przez wydawców internetowych oraz materiałów zamieszczanych na platformie YouTube do celów związanych z rozwojem narzędzi sztucznej inteligencji.
Komisja Europejska wszczęła we wtorek postępowanie antymonopolowe wobec Google, podejrzewając ten amerykański koncern o naruszenie unijnych reguł konkurencji poprzez wykorzystanie treści wydawców internetowych oraz materiałów zamieszczanych na platformie YouTube do celów związanych ze sztuczną inteligencją.
Komisja Europejska wszczęła we wtorek postępowanie antymonopolowe wobec Google, podejrzewając ten amerykański koncern o naruszenie unijnych reguł konkurencji poprzez wykorzystanie treści wydawców internetowych oraz materiałów zamieszczanych na platformie YouTube do celów związanych ze sztuczną inteligencją.
Komisja Europejska wszczęła we wtorek postępowanie antymonopolowe wobec Google, podejrzewając ten amerykański koncern o naruszenie unijnych reguł konkurencji poprzez wykorzystanie treści wydawców internetowych oraz materiałów zamieszczanych na platformie YouTube do celów związanych ze sztuczną inteligencją.
Rok 2025 w polskich wyszukiwaniach w Google zdominowały wybory prezydenckie. Nazwiska Karola Nawrockiego i Rafała Trzaskowskiego pojawiały się kilkakrotnie w różnych kontekstach. Polacy chętniej jednak szukali informacji o maskotce Labubu niż o wynikach wyborców prezydenckich czy serialu "Heweliusz".