Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, odnotowała rekordowy rok pod względem przychodów – które wzrosły o 23,5% r/r do 10,9 mld zł, a skorygowana EBITDA...
Inpost spodziewa się, że jego skorygowana EBITDA w 2025 roku wzrośnie w przedziale od niskich dwudziestu do średnich 20 proc. (low to mid-twenties) - poinformowała spółka w komunikacie.
Skorygowana EBITDA grupy Inpost w czwartym kwartale 2024 roku wyniosła 1,1 mld zł - poinformowała spółka. Analitycy spodziewali się skorygowanej EBITDA na poziomie 1,05 mld zł.
Nie chcemy paczkomatozy, wszystkim wyjdzie na dobre współpraca w dostawach - przekonuje szef logistyki Allegro. W tle są cenowe potyczki z InPostem, którego usługi są najczęściej wybieraną metodą dostawy zakupów na największej e-handlowej platformie w Polsce.
Grupa InPost w ramach pilotażu będzie dostawcą Tygodnika Powszechnego. Paczkomaty InPost znajdują się m.in. w szpitalach, sanatoriach, na lotniskach i stokach narciarskich.
Mini Paczka to opcja dla osób, które chcą szybko i bez zbędnych formalności nadawać drobne przesyłki. Maszyny Paczkomat® dostępne całą dobę umożliwiają nadanie paczki w dogodnym czasie, a cały proces odbywa się za pomocą aplikacji InPost Mobile.
InPost zrefinansował istniejące zadłużenie. Całkowite finansowanie wzrosło z 2,75 mld zł do 4,2 mld zł - poinformował InPost w komunikacie.
Koncern logistyczny InPost zrefinansował swoje zadłużenie, zwiększając je z 2,75 do 4,2 mld zł. Firma chce mieć większą pulę na cele inwestycyjne.
W ramach usługi EKOzwroty InPost zachęca do oddawania tekstyliów czy sprzętu AGD za pośrednictwem urządzeń Paczkomat. W 2024 r. wysłano ponad 130 tys. przesyłek EKOzwrotami, co dało ponad 530 ton rzeczy nadających się do ponownego użycia.
Polska wyznacza nowe standardy w logistyce e-commerce, a szybkość dostaw stała się kluczowym wyróżnikiem naszego rynku. Obecnie niemal 99% przesyłek InPost dociera do klientów w modelu Next Day Delivery, podczas gdy w wielu krajach Europy standardem pozostają dostawy D+3 lub D+4.
DPD Polska za plecami InPostu urosło w ubiegłym roku o kilkanaście procent i ma prawie jedną czwartą rynku. Przyspiesza rozwój sieci maszyn, ale wierzy w punkty odbioru osobistego w sklepach - pisze piątkowy „Puls Biznesu ” .
InPost podwyższa od marca 2025 r. ceny dla przesyłek w paczkomatach dla klienta biznesowego o 6 proc. - wynika z porównania najnowszej wersji cennika z dotychczas obowiązującym.