Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości JMT (JERONIMO)
85.20+0.60(+0.71%)JERONIMO MARTINS
GlobalConnect
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biedronka wystartowała z nową gazetką promocyjną obowiązującą od poniedziałku 10 listopada. Rabaty obejmują mięso, owoce, nabiał, kawę oraz produkty śniadaniowe.
W dniach 7-8 listopada (piątek-sobota) oraz 10 listopada (poniedziałek) ponad 3000 sklepów sieci Biedronka w całej Polsce będzie czynnych co najmniej do godziny 23:30. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą spokojnie zaplanować zakupy przed nadchodzącym długim weekendem - czasem odpoczynku, rodzinnych spotkań i patriotycznego świętowania. Z myślą o nich sieć przygotowała nie tylko wydłużone godziny otwarcia, ale także wyjątkowe promocje oraz tradycyjne rogale...
W dniach 7-8 listopada oraz w poniedziałek 10 listopada ponad 3000 sklepów sieci Biedronka w całej Polsce będzie czynnych co najmniej do godziny 23:30. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą zaplanować zakupy przed nadchodzącym długim weekendem. Sieć przygotowała również liczne promocje.
W dniach 7-8 listopada oraz w poniedziałek 10 listopada ponad 3000 sklepów sieci Biedronka w całej Polsce będzie czynnych co najmniej do godziny 23:30. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą zaplanować zakupy przed nadchodzącym długim weekendem. Sieć przygotowała również liczne promocje.
Od czwartku, 6 listopada, w sklepach Biedronka obowiązuje nowy pakiet promocji. Sieć przygotowała serię ofert na produkty spożywcze - od mięsa i nabiału po ryby i piwo - z dodatkowymi rabatami dla posiadaczy karty lub aplikacji Moja Biedronka. Część akcji potrwa do soboty, 8 listopada, a każda z nich ma określone limity dzienne i warunki zakupu.
Biedronka po raz kolejny bierze udział w akcji promocyjnej pod hasłem Black Weeks. Do 1 grudnia w sklepie internetowym Biedronka Home dostępne będą rabaty sięgające nawet -60 proc. W tym roku akcja obejmie ponad 1000 artykułów.
Biedronka po raz kolejny bierze udział w akcji promocyjnej pod hasłem Black Weeks. Do 1 grudnia w sklepie internetowym Biedronka Home dostępne będą rabaty sięgające nawet -60 proc. W tym roku akcja obejmie ponad 1000 artykułów.
Biedronka po raz kolejny bierze udział w akcji promocyjnej pod hasłem Black Weeks. Do 1 grudnia w sklepie internetowym Biedronka Home dostępne będą rabaty sięgające nawet -60%. W tym roku akcja obejmie ponad 1000 artykułów.
Biedronka rusza z nową falą promocji, które obowiązują od poniedziałku 3 listopada do środy 5 listopada, a część z nich potrwa aż do soboty, 8 listopada. Sieć przygotowała atrakcyjne rabaty na mięso, nabiał, owoce, wędliny i produkty śniadaniowe. Wiele ofert dostępnych jest wyłącznie z kartą lub aplikacją Moja Biedronka, a niektóre mają limity dzienne lub tygodniowe.
Ostatni raz trzycyfrowy kurs Orlenu widziano w listopadzie 2019 r., jeszcze przed falą przejęć w sektorze energetyczno – paliwowym. 30 października 2025 r. na GPW za akcję Orlenu znów płacono ponad 100 zł. Sesję ponadto zdominowały reakcję inwestorów na wyniki aż trzech banków, które jednego dnia pokazały raporty kwartalne, a zaobserwować można było także wpływ Biedronki na ceny akcji Dino i Żabki. Tłem było otoczenie rynkowe reagujące na Fed i...
Biedronka, należąca do grupy Jeronimo Martins, zwiększa udziały rynkowe w Polsce mimo rosnącej konkurencji i spowolnienia konsumpcji. Spółka zapowiada dalszy rozwój sieci i poprawę efektywności kosztowej, koncentrując się na utrzymaniu pozycji lidera cenowego.
Jeronimo Martins Group, właściciel Biedronki, ocenia, że polski rynek jest nadal bardzo konkurencyjny, a klienci pozostają ostrożni. Sieć zwiększa udziały rynkowe - poinformowała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins Group.
Biedronka to nie tylko największa sieć sklepów w Polsce, ale też finansowe serce portugalskiego giganta Jeronimo Martins. Jednak obok niej rosną inne marki - Hebe, Pingo Doce, Recheio i Ara, które rozwijają się w różnych częściach świata, tworząc wielowymiarowe imperium detaliczne.
Przychody sklepów Biedronki w trzecim kwartale 2025 roku zwiększyły się o 8 proc., a sprzedaż porównywalna – o 3,6 proc. Sieć liczy 3,8 tys. placówek, od początku 2025 roku otworzono 111.
Grupa Jeronimo Martins, właściciel m.in. sklepów Biedronka, miała w trzecim kwartale 2025 roku 214 mln euro zysku netto jednostki dominującej, o 14,6 proc. więcej niż przed rokiem - podała spółka w raporcie.
Z okazji 30-lecia obecności na polskim rynku, Biedronka zaskakuje niecodziennym projektem. Z okazji 30-lecia marka połączyła siły z kultową firmą streetwearową Diamante, przenosząc swoje charakterystyczne logo z półek sklepowych prosto na t-shirty, bluzy i miejskie murale. Efekt? Kolekcja, która łączy ironię, popkulturę i polską sztukę w jednym odważnym wydaniu.
Grupa Jeronimo Martins, właściciel m.in. sklepów Biedronka, miała w trzecim kwartale 2025 roku 214 mln euro zysku netto jednostki dominującej, o 14,6 proc. więcej niż przed rokiem, podała spółka w raporcie.
Grupa Jeronimo Martins, właściciel m.in. sklepów Biedronka, miała w trzecim kwartale 2025 roku 214 mln euro zysku netto jednostki dominującej, o 14,6 proc. więcej niż przed rokiem - podała spółka w raporcie.
Grupa Jeronimo Martins, właściciel m.in. sklepów Biedronka, miała w trzecim kwartale 2025 roku 214 mln euro zysku netto jednostki dominującej, o 14,6 proc. więcej niż przed rokiem - podała spółka w raporcie.
Z okazji 30-lecia obecności na polskim rynku, Biedronka przez cały rok proponuje swoim klientom rozmaite formy celebrowania swoich urodzin. Teraz przyszedł czas na nietuzinkowy ukłon w stronę młodszej części klienteli za sprawą nowej odsłony kultowej Fan Collection. W kolekcji ubrań sygnowanych przez markę znalazła się m.in. serigrafia inspirowana słynnym „Marilyn Diptych” Andy’ego Warhola – z biedronką w roli głównej oraz obraz Józefa Chełmońskiego.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
| ISIN: | PTJMT0AE0001 |
|---|---|
| Liczba akcji: | 629 293 220 |
| Kapitalizacja: | 53 615 782 344 |
| Enterprise Value: | 69 658 648 144 |
| Branża: | Sieci handlowe |
Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins... Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins posiada 3000 sklepów i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia w Polsce ponad 70 tysięcy pracowników. W Portugalii Grupa JM zarządza trzema sieciami hipermarketów i supermarketów, a także hurtowniami i zakładami produkcyjnymi. Przedsiębiorstwo jest również właścicielem sieci drogerii Hebe.
| Nazwa: | JERONIMO MARTINS |
|---|---|
| Adres: | Rua Actor António Silva 7, 1649-033, Lisboa, Portugal |
| Telefon: | +351 217 532 000 |
| WWW: | https://www.jeronimomartins.com/en/investors/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
