Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości JMT (JERONIMO)
87.55-2.40(-2.67%)JERONIMO MARTINS
GlobalConnect
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biedronka przygotowała specjalną akcję Najtańsza Niedziela, w ramach której 7 grudnia obowiązują mocne rabaty na wybrane produkty spożywcze i codziennego użytku. Wszystkie promocje mają konkretne limity oraz wymagają aktywnej karty Moja Biedronka / aplikacji.
4 grudnia Biedronka rozpoczęła kampanię świąteczną obejmującą film opublikowany na kanale sieci na YouTube oraz skrócone wersje emitowane w telewizji i internecie.
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, sieć Biedronka przygotowała dla pracowników vouchery. Ponad 76 tysięcy osób otrzyma specjalne rabaty, w formie voucherów do 1000 zł. Łączna wartość dodatkowego benefitu finansowego w okresie świątecznym, wynosi prawie 76 milionów złotych.
Blisko 20 osób zatrudnionych w sklepie Biedronka w Szczercowie zostało z dnia na dzień pozbawionych możliwości pracy po przejęciu placówki przez sieć. Związkowcy zarzucają jej łamanie przepisów Kodeksu pracy i pominięcie obowiązku przejęcia pracowników. Ta odpiera zarzuty, twierdząc, że pracownice były zatrudnione przez niezależnego przedsiębiorcę prowadzącego sklep ajencyjny. Sprawdziliśmy, jak sytuacja wygląda z punktu widzenia każdej ze stron.
Choć system kaucyjny działa od kilku tygodni, wielu klientów przeciera oczy ze zdumienia: jedne butelki sklepy przyjmują, z innymi odsyłają z kwitkiem. Na rynku wciąż krążą miliony starych butelek po piwie bez oznaczenia kaucji. I to właśnie dla nich Biedronka opublikowała nowy regulamin obowiązujący od 4 grudnia 2025 r.
Biedronka wchodzi w grudzień z mocną ofertą. W gazetce obowiązującej od czwartku do niedzieli 4-7 grudnia pojawia się kilka spektakularnych promocji - idealnych na mikołajkowe wypieki i przedświąteczne zapasy. Sieć nie żałuje rabatów, ale w większości ofert obowiązują limity dzienne i konieczna jest karta lub aplikacja Moja Biedronka.
Sieci handlowe starają się docierać do coraz większego grona klientów, także tych, którzy wolą robić zakupy spożywcze bez wychodzenia w domu. Biedronka, Carrefour i Kaufland budują w tym celu swoją obecność m.in. w aplikacji Glovo. Czas na Lidla?
Sieć Biedronka rozpoczęła przedświąteczną akcję Do Biedronki jadę, w ramach której Święty Mikołaj odwiedzi ponad 20 miast w całej Polsce. W wybranych lokalizacjach przed sklepami powstaną także specjalne świąteczne wioski, przygotowane jako dodatkowa atrakcja dla klientów.
Ruszyła budowa OTO Park LUBIN, jednego z największych parków handlowych na Dolnym Śląsku. Dziś, 1 grudnia 2025 roku, odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego, która oficjalnie zainaugurowała prace budowlane kompleksu. Inwestycja jest kluczowa dla regionu i wyróżnia się na tle dolnośląskiego rynku handlowego - zaznaczają inwestorzy.
UOKiK nałożył karę na Biedronkę. Urząd przekazał, że popularna sieć wprowadzała klientów w błąd podczas akcji promocyjnych "Specjalna Środa” i "Walentynkowa Środa”. Sieć musi zapłacić 105 mln zł kary. To nie pierwsze zetknięcie Biedronki z UOKiK. Urząd coraz częściej przygląda się praktykom właściciela sieci, spółce Jeronimo Martins Polska.
Właściciel Biedronki z potężną karą nałożoną przez UOKiK. Spółka Jeronimo Martins Polska musi zapłacić blisko 105 mln zł za wprowadzenie klientów w błąd podczas akcji promocyjnych "Specjalna Środa" i "Walentynkowa Środa".
Sieć sklepów Biedronka wprowadzała klientów w błąd podczas dwóch ubiegłorocznych akcji promocyjnych - ocenił UOKiK. Jej właściciel, Jeronimo Martins Polska, ma zapłacić blisko 105 mln zł kary.
Prezes UOKiK nałożył na spółkę Jeronimo Martins Polska karę blisko 105 mln zł - podał UOKiK w komunikacie. Zdaniem UOKiK sieć sklepów Biedronka wprowadzała klientów w błąd podczas akcji promocyjnych „Specjalna Środa” i „Walentynkowa Środa”.
Prezes UOKiK nałożył na Jeronimo Martins Polska grzywnę wynoszącą prawie 105 mln zł. Jego zdaniem firma wprowadzała klientów błąd w promocjach "Specjalna Środa" i "Walentynkowa Środa" przeprowadzonych w ub.r. w sklepach Biedronka.
Biedronka rozpoczyna grudzień od szerokiej akcji promocyjnej, obejmującej zarówno produkty świeże, jak i nabiał, słodycze, makarony oraz wybrane artykuły mrożone. Większość rabatów dostępna jest wyłącznie dla posiadaczy karty lub aplikacji Moja Biedronka, a część z nich obowiązuje tylko przez trzy pierwsze dni miesiąca - od 1 do 3 grudnia.
Biedronka prowadzi już w pełni działający system kaucyjny we wszystkich swoich sklepach. Dla milionów klientów oznacza to, że do ceny wielu napojów doliczana jest kaucja, którą można odzyskać przy zwrocie pustych opakowań. Sieć przygotowała kilka sposobów zarówno na oddawanie butelek i puszek, jak i na odbiór pieniędzy – tradycyjnie lub całkowicie cyfrowo.
Od 2 grudnia 2025 r. zacznie obowiązywać nowa wersja regulaminu programu lojalnościowego Moja Biedronka. Aktualizacja obejmuje zarówno zasady korzystania z fizycznych i wirtualnych kart, jak i funkcjonowanie aplikacji mobilnej, e-paragonów oraz usług cyfrowych.
Biedronka uruchamia kolejną falę mocnych promocji. Od czwartku 27 listopada rusza nowa gazetka, a wraz z nią cały zestaw jednodniowych akcji, pakietów gratis i przecen na produkty, które sprzedają się najlepiej przed początkiem zimy. Część promocji obejmuje tylko wybrane dni, a większość wymaga aktywnej karty lub aplikacji Moja Biedronka.
Biedronka uruchamia kolejną falę mocnych promocji. Od czwartku 27 listopada rusza nowa gazetka, a wraz z nią cały zestaw jednodniowych akcji, pakietów gratis i przecen na produkty, które sprzedają się najlepiej przed początkiem zimy. Część promocji obejmuje tylko wybrane dni, a większość wymaga aktywnej karty lub aplikacji Moja Biedronka.
Biedronka uruchamia kolejną falę mocnych promocji. Od czwartku 27 listopada rusza nowa gazetka, a wraz z nią cały zestaw jednodniowych akcji, pakietów gratis i przecen na produkty, które sprzedają się najlepiej przed początkiem zimy. Część promocji obejmuje tylko wybrane dni, a większość wymaga aktywnej karty lub aplikacji Moja Biedronka.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
| ISIN: | PTJMT0AE0001 |
|---|---|
| Liczba akcji: | 629 293 220 |
| Kapitalizacja: | 55 094 621 411 |
| Enterprise Value: | 71 137 487 211 |
| Branża: | Sieci handlowe |
Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins... Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins posiada 3000 sklepów i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia w Polsce ponad 70 tysięcy pracowników. W Portugalii Grupa JM zarządza trzema sieciami hipermarketów i supermarketów, a także hurtowniami i zakładami produkcyjnymi. Przedsiębiorstwo jest również właścicielem sieci drogerii Hebe.
| Nazwa: | JERONIMO MARTINS |
|---|---|
| Adres: | Rua Actor António Silva 7, 1649-033, Lisboa, Portugal |
| Telefon: | +351 217 532 000 |
| WWW: | https://www.jeronimomartins.com/en/investors/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
