Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości PEP.US
143.75+0.08(+0.05%)(czas lokalny: 24.12.2025 13:00)PepsiCo, Inc.
WERSJA BETA
NASDAQ
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Mimo nieznacznego wzrostu sprzedaży w Ameryce Północnej PepsiCo przekroczyło oczekiwania analityków zarówno pod względem przychodów, jak i zysków. Koncern utrzymuje udziały rynkowe w kluczowych segmentach, stawiając na mniejsze opakowania, dywersyfikację oferty i stopniowe podwyżki cen - informuje portal Retail Detail.
PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) reported its second quarter 2025 earnings results today. Net revenue increased 1% year-over-year to $22.7 billion. Organic revenue growth was 2.1%. Net income attributable to PepsiCo […]
The post PepsiCo (PEP) Q2 2025 Earnings: Key financials and quarterly highlights first appeared on AlphaStreet.
After entering fiscal 2025 on a low note, PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) is gearing up to publish its second-quarter results. The company is facing sales pressure amid geopolitical tensions and […]
The post PepsiCo likely to report weak Q2 results as North America demand slumps first appeared on AlphaStreet.
Spadek sprzedaży przekąsek ma coraz więcej negatywnych skutków dla branży. Po ponad pięciu dekadach produkcji, firma Frito-Lay zamknęła działalność w swoim zakładzie w Kalifornii. Decyzja koncernu PepsiCo oznacza m.in. likwidację setek miejsc pracy.
Spadek sprzedaży przekąsek ma coraz więcej negatywnych skutków dla branży. Po ponad pięciu dekadach produkcji, firma Frito-Lay zamknęła działalność w swoim zakładzie w Kalifornii. Decyzja koncernu PepsiCo oznacza m.in. likwidację setek miejsc pracy.
Spadek sprzedaży przekąsek ma coraz więcej negatywnych skutków dla branży. Po ponad pięciu dekadach produkcji, firma Frito-Lay zamknęła działalność w swoim zakładzie w Kalifornii. Decyzja koncernu PepsiCo oznacza m.in. likwidację setek miejsc pracy.
Po pięćdziesięciu latach funkcjonowania zakładu w Rancho Cucamonga firma PepsiCo zdecydowała się zakończyć wytwarzanie przekąsek na terenie południowej Kalifornii. Koncern nie ujawnił dokładnych danych dotyczących liczby zatrudnionych osób, których dotyczy ta decyzja. Zespoły logistyczne i dystrybucyjne pozostaną jednak aktywne w dotychczasowym miejscu pracy.
Formuła 1 i PepsiCo ogłosiły wieloletnie partnerstwo dzięki umowie obowiązującej do 2030 r. Najszybsza seria wyścigowa świata będzie promować takie marki jak Sting Energy, Gatorade i Doritos. Właściciel Pepsi wraca na tory Formuły 1 po raz pierwszy od 2002 r.
- System kaucyjny, który startuje 1 października rozwiąże problem z brakiem recyklatu. Dzięki niemu mamy dużo większą szansę, że to opakowanie nie wyląduje na wysypisku, nie zostanie spalone w piecu, tylko wróci do producentów, a my je przetworzymy – powiedział podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego Julian Krzyżanowski, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w PepsiCo.
- Kluczowym wyzwaniem dla branży spożywczej będzie wejście w życie systemu kaucyjnego, które ma nastąpić 1 października 2025 r. oraz edukacja konsumentów w tym zakresie - podkreśliła podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego Aleksandra Wierzba, Corporate Affairs Representativ w PepsiCo.
- Kluczowym wyzwaniem dla branży spożywczej będzie wejście w życie systemu kaucyjnego, które ma nastąpić 1 października 2025 r. oraz edukacja konsumentów w tym zakresie - podkreśliła podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego Aleksandra Wierzba, Corporate Affairs Representativ w PepsiCo.
- Kluczowym wyzwaniem dla branży spożywczej będzie wejście w życie systemu kaucyjnego, które ma nastąpić 1 października 2025 r. oraz edukacja konsumentów w tym zakresie - podkreśliła podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego Aleksandra Wierzba, Corporate Affairs Representativ w PepsiCo.
Niepewna sytuacja geopolityczna, rosnące koszty produkcji i ryzyko eskalacji wojny handlowej sprawiają, że koncern Pepsico z ostrożnością wypowiada się na temat prognozowanej sprzedaży w pozostałych miesiącach roku. Tym bardziej, że zyski spożywczego giganta w pierwszym kwartale 2025 roku były niższe od planowanych – informuje portal Retail Detail.
PepsiCo, amerykański gigant spożywczy, wicelider rynku napojów bezalkoholowych i przekąsek obniżył swoją całoroczną projekcję finansową. Uzasadnia to nieprzewidywalnymi warunkami gospodarczo-politycznymi i pogarszającymi się nastrojami konsumentów.
PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) reported its first quarter 2025 earnings results today. Net revenue decreased 1.8% year-over-year to $17.9 billion. Organic revenue growth was 1.2%. Net income attributable to PepsiCo […]
The post PEP Earnings: All you need to know about PepsiCo’s Q1 2025 earnings results first appeared on AlphaStreet.
Nowe regulacje związane z dyrektywą przynoszą wyzwania dla firm zajmujących się produkcją napojów, ale jednocześnie otwierają drzwi do dalszych innowacji. Firma PepsiCo, jak podkreślił podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego (EEC) w Katowicach Julian Krzyżanowski, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej, już od 2018 r. stosuje opakowania w pełni wykonane z materiałów RPT (przetworzonego tworzywa PET), wyprzedzając aktualne wymogi prawne.
Nowe regulacje związane z dyrektywą Syncovius Plastic przynoszą wyzwania dla firm zajmujących się produkcją napojów, ale jednocześnie otwierają drzwi do dalszych innowacji. Firma PepsiCo, jak podkreślił podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego (EEC) w Katowicach Julian Krzyżanowski, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej, już od 2018 r. stosuje opakowania w pełni wykonane z materiałów RPT (przetworzonego tworzywa PET), wyprzedzając aktualne wymogi prawne.
Multikino, należące do Vue – największego prywatnego operatora kin w Europie – zmienia dostawcę napojów. Od lata 2025 roku we wszystkich kinach sieci w Polsce będą dostępne napoje Pepsi. To efekt nowej umowy Vue z PepsiCo, która obejmuje 225 kin w ośmiu krajach Europy i potrwa do 2030 roku.
Menadżerowie Polmleku, Maspeksu, Goodvalley, LipCo Foods, Nestle, Wipasz, Mokate, PepsiCo, JNT i wielu innych ekspertów weźmie udział w XVII Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach (23-25 kwietnia 2025 r., Międzynarodowe Centrum Kongresowe).
Supergwiazda NBA Stehpen Curry razem z byłą pierwszą damą USA Michelle Obamą wprowadzają na rynek PLEZi, nowy napój izotoniczny dla sportowców. Będą się musieli rozpychać łokciami na rynku wartym około 25 mld dolarów, na którym znajdziemy takich gigantów jak Coca Colę czy PepsiCo.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
