Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości PEP.US
143.75+0.08(+0.05%)(czas lokalny: 24.12.2025 13:00)PepsiCo, Inc.
WERSJA BETA
NASDAQ
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
PepsiCo zacieśnia swoje związki z Formułą 1 przez partnerstwo z zespołem Mercedes, wprowadzając marki Gatorade, Sting i Doritos do wyścigowego świata od 2026 roku.
Koncern PepsiCo zamierza zredukować zatrudnienie w swoich oddziałach w irlandzkim Cork. Powodem zwolnień jest trwająca transformacja biznesowa, która ma zapewnić firmie lepszą efektywność i rozwój – podaje serwis Irishexaminer.com.
- Człowiek jest zwierzęciem stadnym i jako zwierzę stadne bardzo lubi przynależeć, dlatego kupując poszczególne produkty my chcemy właśnie kupić sobie to poczucie przynależności, może jakiegoś prestiżu związanego z posiadaniem danej rzeczy (…) ludzie kupują nie produkt, a obietnicę - mówiła Aleksandra Wierzba, Corporate Affairs Representative, PepsiCo Polska podczas debaty ”Emocje na półce: od stylu życia do koszyka zakupowego” na Forum Rynku Spożywczego i Handlu...
Degradacja gleb staje się jednym z największych wyzwań dla polskiego rolnictwa, wpływając na plony, stabilność upraw i przyszłość krajowej uprawy. PepsiCo współpracuje z rolnikami w Polsce, wdrażając praktyki rolnictwa regeneracyjnego, które pomagają odbudowywać zdrowie gleb i zwiększać odporność gospodarstw na zmiany klimatu. W 2025 roku ponad połowa rzepaku pozyskiwanego przez PepsiCo w Polsce pochodzi z upraw prowadzonych przez rolników stosujących zrównoważone...
Amerykański gigant spożywczy PepsiCo ogłosił zamknięcie kolejnej fabryki, produkującej przekąski Frito-Lay. Decyzja oznacza likwidację setek miejsc pracy. To już kolejna fabryka, którą koncern zamyka w ramach restrukturyzacji i cięcia kosztów.
- mówił Julian Krzyżanowski, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej PepsiCo Polska podczas sesji "Zrównoważone strategie spożywcze. W co inwestują liderzy?" na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2025.
PepsiCo zwiększa skalę współpracy z polskimi rolnikami wdrażającymi praktyki rolnictwa regeneracyjnego. W 2025 roku ponad 50 proc. rzepaku wykorzystywanego przez firmę w krajowej produkcji pochodzi z upraw prowadzonych w sposób zrównoważony. Program obejmuje już 13,5 tys. hektarów, czyli obszar porównywalny z powierzchnią Gdyni.
PepsiCo zwiększa skalę współpracy z polskimi rolnikami wdrażającymi praktyki rolnictwa regeneracyjnego. W 2025 roku ponad 50 proc. rzepaku wykorzystywanego przez firmę w krajowej produkcji pochodzi z upraw prowadzonych w sposób zrównoważony. Program obejmuje już 13,5 tys. hektarów, czyli obszar porównywalny z powierzchnią Gdyni.
.
.
Amerykański gigant spożywczy PepsiCo ogłosił zamknięcie kolejnej fabryki, produkującej przekąski Frito-Lay. Decyzja oznacza likwidację setek miejsc pracy. To już kolejna fabryka, którą koncern zamyka w ramach restrukturyzacji i cięcia kosztów.
W trzecim kwartale 2026 roku PepsiCo planuje uruchomienie w Grodzisku Mazowieckim nowego automatycznego magazynu. Wartość inwestycji to ok. 10 mln dolarów. O szczegółach tej inwestycji rozmawiamy z Marcinem Chmielewskim, kierownikiem logistyki w PepsiCo Polska.
Po prawie 25 latach PepsiCo otrzymuje nowe logo. Zmiana będzie stopniowo wdrażana na wszystkich rynkach - od przeprojektowania strony PepsiCo.com oraz globalnych kanałów społecznościowych: LinkedIn, Instagram, YouTube i TikTok, po opakowania.
Firma PepsiCo po raz pierwszy nagrodziła rolników z całego świata w ramach Global Farmer Awards – inicjatywy promującej zrównoważone i innowacyjne praktyki rolnicze. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 15 października w Purchase w stanie Nowy Jork. Wśród blisko 60 laureatów z 19 krajów znaleźli się także przedstawiciele z Polski – firma Jagrol, prowadząca nowoczesne uprawy ziemniaków w województwie wielkopolskim.
Koncern PepsiCo, właściciel takich marek jak Pepsi czy Lay’s, zaprezentował nową korporacyjną identyfikację wizualną, w tym nowy logotyp. To pierwsza taka zmiana od prawie 25 lat.
PepsiCo Polska inwestuje w nowoczesną logistykę. Nowy magazyn w Grodzisku Mazowieckim będzie działał w pełni automatycznie przez całą dobę, wykorzystując zaawansowane technologie Mecalux. Firma liczy na wzrost efektywności operacyjnej oraz znaczną redukcję emisji dwutlenku węgla.
Patryk Pacenko po kilku latach pracy m.in. w Lidl Polska i PepsiCo zakłada własną firmę doradczo-szkoleniową Runner Media. Będzie się specjalizować m.in. w audycie działań digitalowych i technologii – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Na liście nominowanych tegorocznego konkursu Innovation znalazło się 50 projektów, które – zdaniem jury – najlepiej definiują przyszłość w kategoriach: komunikacja, biznes i media. Wśród klientów najwięcej nominacji otrzymały McDonald's Polska (7) i PepsiCo (5), wśród agencji - DDB Warszawa (9) oraz Saatchi & Saatchi (4).
Podwyżka podatku cukrowego ma zacząć obowiązywać 1 stycznia 2026 roku. Projekt ustawy w tej sprawie rząd przyjął 14 października. Propozycja od początku krytykowana jest przez producentów, którzy w ramach konsultacji publicznych, skierowali do Ministra Finansów i Gospodarki swoje stanowiska. - Uważamy, że obecna propozycja Ministerstwa zwiększy jedynie dyskryminujący charakter podatku cukrowego, który całkowicie pomija złożoność problemu otyłości i nakładany jest...
Agencja DDB Warszawa obroniła kontrakt podczas ostatniego przetargu i będzie kontynuować współpracę z marką chrupek Cheetos, należącą do portfolio PepsiCo.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
