Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości PEP.US
143.75+0.08(+0.05%)(czas lokalny: 24.12.2025 13:00)PepsiCo, Inc.
WERSJA BETA
NASDAQ
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
PepsiCo potwierdził, że kupi prebiotyczną markę napojów Poppi za 1,95 miliarda dolarów, inwestując w kategorię zdrowszych napojów gazowanych w czasie, gdy firma walczy z spadającym popytem na tradycyjne napoje i przekąski - podał Reuters.
PepsiCo jest blisko umowy na zakup Poppi, czyli zdrowszej marki napojów gazowanych, za ponad 1,5 mld USD - donosi Bloomberg News.
Amerykański koncern tyje w Polsce na napojach i słonych przekąskach, coraz częściej pozbawionych cukru i tłuszczu. Inwestuje w nowe technologie, zwiększa efektywność i przygotowuje się na regulacyjne zmiany.
Pod koniec ubiegłego roku konsumenci rzadziej sięgali po chipsy z linii Frito Lay i Quaker. Spożywczy gigant przeanalizował rynkowe trendy, wyciągnął wnioski i postanowił rozwinąć sektor snacków o bardziej naturalnym składzie i artykułów o zwiększonej zawartości białka. O szczegółach nowej strategii informuje portal Food Dive.
Shares of PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) were down over 4% on Tuesday after the company delivered mixed results for the fourth quarter of 2024. Earnings beat expectations while revenue came […]
The post PepsiCo (PEP) expects resilience in international business and improvement in North America in 2025 first appeared on AlphaStreet.
Za oceanem spada popyt na napoje gazowane i słone przekąski, w tym chipsy. W związku z rosnącymi cenami, Amerykanie coraz bardziej trzymają się za portfele i oszczędzają na tym, co się da. To duży problemy dla spożywczych gigantów, jak PepsiCo.
PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) reported its fourth quarter 2024 earnings results today. Net revenue slightly dipped to $27.7 billion from $27.8 billion in the year-ago period. Organic revenue growth was 2.1%. […]
The post PEP Earnings: All you need to know about PepsiCo’s Q4 2024 earnings results first appeared on AlphaStreet.
Piotr Mikulski objął stanowisko Beverage Marketing Director Poland w PepsiCo. Mikulski przez ostatnie 6 lat pracował w Unileverze, ostatnio jako Marketing Director - Savoury East Europe.
PepsiCo, producent kultowych przekąsek marki Doritos w kształcie trójkąta, zapowiada wprowadzenie wersji kwadratowej. Ujawnienie tego faktu w Wielkiej Brytanii wywołało dużą falę komentarzy wśród konsumentów.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
