Gigant e-commerce inwestuje w rozwiązania, które wykorzystują sztuczną inteligencję. Do większych zakupów chce również przekonywać lokalnością, luksusem i nowoczesnymi rozwiązaniami, które ułatwiają zakupy.
Większość głównych indeksów giełdowych w Europie zakończyła środową sesję na lekkim plusie, gdy inwestorzy analizowali wpływ ostatnich danych makro z USA i Wielkiej Brytanii. Liderem wzrostu było Zalando, którego akcje zyskały na koniec sesji 19 proc.
Ponad 15 proc. rynku mody w Europie - taki długoterminowy cel kreśli zarząd największej platformy e-commerce na Starym Kontynencie. Po słabszych dwóch latach dla technologicznych firm znowu pręży muskuły.
Arya Białek jest pięciolatką, która już zarabia pieniądze, pozując do zdjęć reklamowych. Jako dziecięca modelka była już twarzą wielu kampanii, m.in. Zalando, Nestle, Smyk czy Allegro. Teraz urząd skarbowy zajął jej świadczenie 500+.
Platforma Zalando przedstawiła swoje wyniki za III kwartał roku. Dostosowany zysk spółki przed opodatkowaniem i odsetkami (skorygowany EBIT) wzrósł aż o 72 proc. Spada natomiast sprzedaż brutto oraz przychody.
Spadkiem przychodów zakończy 2023 rok platforma e-commerce z odzieżą i obuwiem. Podkreśla, że zarobi więcej.
Grupa InPost ogłosiła na rynku francuskim – gdzie działa pod marką swojej francuskiej spółki Mondial Relay – partnerstwo z Zalando. W Polsce InPost współpracuje z Zalando od 2022 roku, a umowa z Mondial Relay jest kontynuacją tego strategicznego partnerstwa.
Aby zapewnić transparentność podejmujemy kroki, by informacja o tym, że na Zalando sprzedają wyłącznie przedsiębiorcy, była bardziej przejrzysta dla klientów – przekazała PAP spółka Zalando. UOKiK wezwała spółkę do precyzyjnego informowania klientów o prezentowanej ofercie.
Aby zapewnić transparentność podejmujemy kroki, by informacja o tym, że na Zalando sprzedają wyłącznie przedsiębiorcy, była bardziej przejrzysta dla klientów – przekazała PAP spółka Zalando. UOKiK wezwała spółkę do precyzyjnego informowania klientów o prezentowanej ofercie.
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK postawił spółkom Zalando, Booking i Travelist zarzuty naruszania zbiorowych interesów konsumentów, za co grozi kara do 10 proc. obrotu.
Prezes Urzędu Tomasz Chróstny postawił spółkom Zalando, Booking i Travelist zarzuty naruszania zbiorowych interesów konsumentów, za co grozi kara do 10 proc. obrotu - przekazał w poniedziałek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Prezes Urzędu Tomasz Chróstny postawił spółkom Zalando, Booking i Travelist zarzuty naruszania zbiorowych interesów konsumentów, za co grozi kara do 10 proc. obrotu – przekazał w poniedziałek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Prezes Urzędu Tomasz Chróstny postawił spółkom Zalando, Booking i Travelist zarzuty naruszania zbiorowych interesów konsumentów, za co grozi kara do 10 proc. obrotu – przekazał w poniedziałek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
UOKiK przeprowadził monitoring platform internetowych, sprawdzając, czy konsumenci są prawidłowo informowani o kwestiach wynikających z dyrektywy Omnibus i postawił spółkom Zalando, Booking i Travelist zarzuty naruszania zbiorowych interesów konsumentów, za co grozi kara do 10 proc. obrotu - poinformował Urząd w komunikacie.
UOKiK przeprowadził monitoring platform internetowych, sprawdzając czy konsumenci są prawidłowo informowani o kwestiach wynikających z dyrektywy Omnibus i postawił spółkom Zalando, Booking i Travelist zarzuty naruszania zbiorowych interesów konsumentów, za co grozi kara do 10 proc. obrotu - poinformował Urząd w komunikacie.
W zeszłym kwartale platforma e-commerce Zalando przy niewielkim spadku wartości sprzedaży i wpływów zwiększyło marżę i zysk operacyjny. Koncern o prawie połowę obciął wydatki inwestycyjne zmniejszył też budżet na marketing.
Popyt na atrakcyjne cenowo odzież i obuwie wyziera z danych zarówno działającej na rynkach Europy platformy e-commerce, jak i koncentrującej się na Polsce grupy modowo-jubilerskiej. Szefowie obu liczą na powrót koniunktury.
Firmy z całej Europy likwidują miejsca pracy i zapowiadają zwolnienia. Agencja Reutera przygotowała listę firm, które ogłosiły cięcia od początku tego roku. Znaleźli się na niej m.in. giganci handlu, jak Carrefour czy Zalando.