Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Krzysztof Szyszka, Vercom: W listopadzie wysłaliśmy rekordową liczbę komunikatów

Udostępnij

VRC (VERCOM), dynamicznie rosnąca spółka technologiczna, dostarczająca globalne chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service) podsumowuje Black Week pod względem liczby wysłanych wiadomości i komunikatów. Tylko w listopadzie, spółka wysłała ponad 21 miliardów wiadomości i powiadomień marketingowych oraz transakcyjnych, a podczas Black Week liczba ta sięgnęła aż 6 miliardów.

W listopadzie wysłaliśmy rekordową liczbę komunikatów. Jest to konsekwencją dynamicznego wzrostu rynku CPaaS oraz systematycznie zwiększanej skali naszego biznesu.  Jesteśmy fundamentem cyfrowego świata, a nasze rozwiązania są integralną częścią postępującej cyfryzacji, digitalizacji oraz coraz większej demokratyzacji dostępu do technologii. Na co dzień każdy z nas dokonuje zakupów online. Warto uświadomić sobie tę skalę, iż każda, pojedyncza transakcja w e-commerce wiąże się z wysłaniem kilku, a nieraz nawet kilkunastu różnego rodzaju komunikatów. – komentuje Krzysztof Szyszka, prezes zarządu Vercom.

Pod względem liczby wysłanych wiadomości i powiadomień, zarówno w całym miesiącu, jak i podczas Black Week Vercom zanotował prawdziwe rekordy, które tym samym okazały się być kołem zamachowym dla rozwoju biznesu spółki. W całym miesiącu firma pośredniczyła w wysłaniu aż 21 mld komunikatów, a podczas samego Black Week było to 6 mld. Z kolei łącznie w Black Friday i Cyber Monday, liczba wiadomości sięgnęła 1,6 mld.

- Naturalnie skala naszej działalności, w tym wysyłanych komunikatów, rośnie wraz ze wzrostem liczby klientów, która na przełomie ostatnich lat skokowo zwiększyła się z kilku do prawie 20 tysięcy. Nowych klientów pozyskujemy zarówno organicznie, jak i poprzez przemyślane, selektywne akwizycję. Tylko w tym roku przejęliśmy lidera e-mail marketingu w Polsce –spółkę  FreshMail oraz dostawcę rozwiązań w obszarze komunikacji push –spółkę  PushPushGO, dzięki tym transakcjom pozyskaliśmy kolejne prawie 7 tys. nowych klientów. – dodaje Krzysztof Szyszka.

Ostatni miesiąc był dla spółki okresem prawdziwych żniw. Z racji, iż klientami Vercom są w przeważającej mierze firmy e-commerce oraz oferujące usługi wspierające e-commerce, w okresie wzmożonych zamówień, właśnie takich jak Black Friday, jeszcze częściej wykorzystywały one dość powszechnie stosowane kanały komunikacji, takie jak e-mail, SMS czy push. Warto uświadomić sobie iż każda, pojedyncza transakcja w e-commerce wiąże się z wysłaniem kilku, a nieraz nawet kilkunastu różnego rodzaju komunikatów. Platforma CPaaS oferowane przez Vercom pozwala firmom w spójny i efektywny sposób dotrzeć do klientów za pomocą wielu, komplementarnych kanałów komunikacji (sms, email, push, komunikatory OTT), dzięki czemu Vercom realizuje projekty o tak wielkiej skali.

Za nami rekordowy czas zarówno pod względem liczby wysyłek, jak i przeprowadzonych kampanii. Przez cały miesiąc wysłaliśmy ponad 21 miliardów wiadomości i powiadomień marketingowych oraz transakcyjnych. Warto przybliżyć tą skalę, to jakbyśmy wysłali trzy wiadomości do każdego człowieka na Ziemi. Z tego miejsca bardzo dziękuję naszych klientom za zaufanie i wybranie najlepszej technologii CPaaS oferowanej przez Vercom. Chciałbym również podziękować naszym pracowników, dzięki którym możemy realizować projekty o takiej skali. Warto w tym miejscu przypomnieć nasz firmowy claim: „:Scale beyond” – dodaje Tomasz Pakulski, członek zarządu Vercom.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus