Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Debiutancki tytuł Far From Home ukaże się w drugiej połowie 2022 r. w wersji early access

Udostępnij

Forever Skies, to tytuł debiutanckiej gry studia Far From Home, które planuje znaleźć się w gronie spółek notowanych na warszawskiej giełdzie. Światowa premiera gameplay teasera miała miejsce we wtorek na łamach IGN,  jednego z najważniejszych serwisów o grach. Już w drugiej połowie 2022 roku gracze oraz inwestorzy będą mogli zapoznać się z Forever Skies w wersji early access na PC.

Teaser Forever Skies ujawnia ciekawą wizję świata oraz koncepcję rozgrywki na opuszczonej i zniszczonej na skutek klęski ekologicznej Ziemi. To eksploracyjno-survivalowa gra akcji z widoku pierwszej osoby. Tytuł znany wcześniej pod nazwą roboczą “Project Oxygen” znajduje się w produkcji od ponad dwóch lat. Gra trafi na PC oraz konsole nowej generacji, a już dziś gracze mogą dodać Forever Skies do swojej wishlisty na Steamie.

“Widzimy duże zainteresowanie tytułem ze strony prasy, graczy oraz partnerów biznesowych. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z największymi przedstawicielami branży takimi jak Sony, Microsoft oraz Epic. Materiały z gry spotykają się z bardzo dobrym odbiorem, co pokazuje, że zmierzamy we właściwym kierunku” - podkreśla Andrzej Blumenfeld, prezes Far From Home.

Forever Skies to pierwszy projekt Far From Home, jednak za studiem stoją doświadczeni deweloperzy. Trzon spółki tworzą osoby związane wcześniej z Techlandem, gdzie odpowiadały m.in. za takie produkcje jak seria Dying Light. Członkowie zespołu pełnili także istotne funkcje w takich firmach jak Larian Studios czy Bloober Team. Far From Home cały czas się rozwija, w ostatnich miesiącach dołączyły do niego m.in. osoby wcześniej związane z Blizzardem, Riot Games, People Can Fly czy Flying Wild Hog. Spółkę zasilił także Adam Torchała, wcześniej autor analiz pojawiających się na łamach Bankier.pl oraz “Pulsu Biznesu”. Ma on wesprzeć spółkę w kwestiach finansowych oraz relacji inwestorskich.

“Za nami bardzo emocjonujący i udany 2021 rok. Sfinalizowaliśmy w jego trakcie prace nad bardzo istotnym Milestonem 4 oraz sporą częścią Milestone’a 5, a nasz zespół urósł przeszło dwukrotnie. Rozbudowany został zarówno team produkcyjny, tak aby był gotów na decydującą fazę prac nad grą, ale także i administracyjny oraz marketingowy, w związku ze zbliżającą się premierą i koniecznością jej jak najlepszego przygotowania oraz obsłużenia. Rok 2022 to otwarcie nowego rozdziału dla naszego projektu. Rozpoczynamy go z wysokiego C, od pokazania teasera, jednak nie jest to nasze ostatnie słowo. Niebawem gracze i inwestorzy zobaczą kolejne materiały z gry, a w drugiej połowie roku będą mieli okazję zagrać w wersję early access na własnych komputerach” - dodaje Andrzej Blumenfeld.