Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

All in! Games pozyskało nowy tytuł do portfolio

Udostępnij

ALG (AIGAMES), notowany na rynku głównym GPW w Warszawie wydawca gier komputerowych podpisał umowę z włoskim studiem Tmesis Studio na wydanie gry Universe For Sale. Tytuł jest tworzony przez Zeno Colangelo i Federica Chiummento. Produkcja to gra science-fiction opowiadająca o relacjach międzyludzkich i samoakceptacji. All in! Games uzyskał wyłączną licencję na wydanie gry na wszystkie platformy.

– Universe For Sale to nietypowy tytuł w naszym portfolio. Jest to tytuł narracyjny, pełny rozbudowanej fabuły. Przeznaczony dla gracza, któremu zależy na zgłębieniu wciągającej historii. Jest to w pewnym sensie niszowy projekt, ale prezentujący bardzo wysoką jakość, co idealnie koreluje z naszą misją koncentrowania się wyłącznie na wyjątkowych produktach najwyższej jakości. Ponadto, koszty developmentu oraz wydania gry są stosunkowo niskie, co oznacza, że projekt będzie rentowny zarówno dla nas jak i developera nawet przy niewielkiej liczbie sprzedanych kopii. Oczywiście, liczymy na jak największą sprzedaż, ale jednocześnie musimy realistycznie podchodzić do sprawy i kontrolować naszą ekspozycję na ryzyko. W ramach umowy będziemy odpowiadać za promocję i wydanie gry  –  mówi Marcin Kawa, prezes zarządu All in! Games. – Od naszego włoskiego partnera uzyskamy tytuł na platformę PC. Będziemy mogli również przenieść  grę na konsole PlayStation, Xbox i Nintendo Switch, co z pewnością zrobimy. Cieszę się, że to IP rozszerzy nasze portfolio  – dodaje Marcin Kawa.

Włoskie studio w czerwcu 2021 roku opublikowało prolog gry. Tytuł jest już w ostatnich fazach produkcji. Premiera zaplanowana jest na 2023 rok.

– Universe for Sale pozwala dotrzeć naszemu wydawnictwu do rosnącej grupy odbiorców, ceniących wysokie wartości artystyczne, ambitną historię i pozbawioną przemocy rozgrywkę.  - mówi Dawid Podgórski, Brand Manager w All in! Games. - Wierzymy, że unikalna szata graficzna, wzorowana na dziełach mistrzów europejskiego komiksu, pozwoli dotrzeć do szerokiego grona graczy i mediów, również tych związanych z szeroko rozumianą kulturą popularną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus