O blisko 150 proc. zwiększyły się przychody ze sprzedaży produktów BLO (BLOOBER) w czwartym kwartale ubiegłego roku. Zysk netto krakowskiej spółki przekroczył 2,6 mln zł wobec 0,33 mln zł w analogicznym okresie roku 2018. 

Przy przychodach ze sprzedaży produktów na poziomie 6 mln zł, Bloober Team zarobił w minionym kwartale 2,6 mln zł. W całym ubiegłym roku zysk netto Bloober Team sięgnął ponad 4,6 mln zł (przy 14,7 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów). – Jestem zadowolony z wyników 2019 roku, ale przede wszystkim z uzyskanej pozycji na rynku. Robimy wszystko, żeby 2020 rok był znacząco lepszy niż poprzedni. Przed nami premiera Medium, ale mam nadzieje, że zanim to nastąpi zaskoczymy pozytywnie rynek kilkoma istotnymi wydarzeniami - zapowiada Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

Bloober Team osiągnął już pozycję lidera jeśli chodzi o horror psychologiczny. Teraz zapowiada kolejny krok. – Chcemy powalczyć o pierwsze miejsce na świecie wśród producentów szeroko-rozumianych horrorów. Nasze kolejne produkcje, począwszy od Medium, będą zaliczać się do indie AAA lub wręcz AAA w swojej kategorii z budżetami na poziomie kilkunastu milionów dolarów - zapowiada Piotr Babieno. Krakowski developer deklaruje produkcję dwóch gier jednocześnie i premiery co 1,5 – 2 lata. Nie wyklucza również eksploatacji dotychczasowych IP.

Przedstawiciele Bloober Team wrócili z DICE w Las Vegas, gdzie odbyli szereg rozmów z najważniejszymi partnerami branżowymi i szykują się mocno do nadchodzącego GDC w San Francisco.