Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Movie Games uzyskało zwrot kosztów produkcji Lust From Beyond

Udostępnij

MOV (MOVIEGAMES), warszawski producent i wydawca gier, poinformował o pokryciu kosztów produkcji oraz działań marketingowych związanych z grą Lust From Beyond. Dotychczasowe przychody ze sprzedaży gry pozwoliły również uzyskać kwotę niezbędną do realizacji złagodzonej wersji gry, która jeszcze bardziej zwiększy zasięgi tytułu wśród graczy.

W dniu premiery Lust From Beyond była obecna w pierwszej 10 zestawienia “Global Top Sellers” Steama oraz osiągnęła status najlepiej sprzedającej się polskiej gry na platformie Valve (stan na dzień 12 marca 2021). Ponadto gra osiągnęła wysokie oceny graczy, uzyskując aż 84 procent pozytywnych opinii na platformie Steam.

- Środki uzyskane z dotychczasowej sprzedaży Lust From Beyond nie tylko zwróciły wszystkie nakłady poniesione na produkcję oraz promocję tytułu, ale również pozwoliły zgromadzić kwotę potrzebną do produkcji wersji z niższym ratingiem wiekowym. Dzięki temu gra nie będzie podlegała ograniczeniom promocji na Steamie, jak również pojawi się w takich rynkach jak Niemiecki czy Chiński. i dotarcie istotnie się zwiększy. Najważniejsze jest jednak to, że wszystkie środki które będziemy uzyskiwać z każdego kolejnego egzemplarza gry, będą stanowiły zarobek dla Spółki.  - komentuje Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games.

11 marca br. na platformie Steam miała miejsce światowa premiera najnowszej gry Movie Games. Wyczekiwane przez tysiące graczy Lust from Beyond zabiera nas do wiktoriańskiej posiadłości, gdzie mieści się siedziba kultu czczącego erotyczne bóstwo z innego wymiaru. Victor Holloway, główny bohater gry, poznaje życie sekty od wewnątrz, zatracając się w jej bluźnierczych i seksualnych tradycjach. Przyjemności realnego świata jednak szybko przestają wystarczać. Kultyści, podążając za wizjami Victora, podejmują próbę dostania się do Lusst’ghaa - Krainy Rozkoszy znajdującej się poza granicami naszej rzeczywistości.

- Przygotowanie wersji ocenzurowanej pozwoli nam uzyskać przychody ze sprzedaży zbliżone do tych uzyskanych przez Drug Dealer Simulator. Poszerzamy jednak nasze portfolio wydawnicze, a na odbywającym się już jutro Future Games Show przedstawimy dwie nowe produkcje z Rodziny Movie Games, które naszym zdaniem mają duży potencjał sprzedażowy, mogący wprowadzić nas na wyższy poziom prowadzenia działalności – dodaje.

Movie Games zaprezentuje również nowe gry podczas Future Games Show organizowanego przez wydawnictwo Future (właściciela dużych mediów gamingowych, takich jak GamesRadar i EDGE) odbywającego się 25 marca br. Będzie to największe wydarzenie gamingowe I kwartału tego roku.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus