„Chcemy stworzyć świetne marki, nie musi być ich dużo, może to być od trzech do pięciu w sumie marek gier, które będą rozpoznawalne na całym świecie. Z tego powodu, właśnie dla nas...
Dowiedz się, jak analizować wskaźnik Cena/Zysk (C/Z). Jakie ma wady i zalety? Czemu zawdzięcza swoją popularność? Czy można go ulepszyć? Na te i inne pytania dotyczące C/Z odpowiadają...
„Mamy za sobą (...) wykonaną pierwszą inwestycję w bardzo ciekawą spółkę, która zajmuje się elektronicznym obiegiem dokumentów i automatyzuje procesy związane z generowaniem i...
„Dalej chcemy rosnąć organicznie jako integrator specjalizowany w Polsce i tu się nic nie zmienia. Przy czym tu mówimy o takim rozwoju rzędu kilku, kilkunastu procent rocznie rok do roku. No...
Maciek i Bartek omawiają profil działalności i perspektywy MBR (MOBRUK). Szukają także potencjalnych stref akumulacji akcji tej spółki.
W nagraniu pojawiają się następujące wątki:...
„My chcemy fotowoltalikę włączyć w naszą technologię mikrostacje.pl, czyli zaoferować naszym klientom, którzy już z nami mają umowę, kolejną dostawę energii. Taką energią jest olej...
„Po wielu latach, kiedy przede wszystkim współpracowaliśmy z dużymi instytucjami finansowymi działającymi w segmencie private banking, od pewnego czasu tworzymy swoje własne możliwości...
Czy wskaźnik C/Z powyżej 30 to drogo, czy tanio? Maciek i Bartek o analizie wskaźnika C/Z dla spółek wzrostowych.
W nagraniu pojawiają się następujące wątki:
Ocena wysokości...
„W 2021 roku skupimy się przede wszystkim na monetyzacji tych rzeczy, które sfinalizowaliśmy już w 2020 roku, a teraz chcemy, żeby znalazły swoje szerokie zastosowanie i również były...
„(…) jednym z moich pierwszych celów będzie stworzenie konkurencyjnej strategii cyfrowej dla całej grupy PMPG Media. Takiej strategii, która spowoduje, że grupa stanie się wiodącym...