Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości KC.FUT (COFFEE)
232.150-0.250(-0.11%)Coffee C Futures (US) - Kawa
Towary (CFD)
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
W najnowszej gazetce promocyjnej Biedronka kusi cenami. Produkty, które jeszcze niedawno drożały teraz pokonują kolejna bariery cenowe. Tańsze są m.in. olej, mleko, kawa oraz piwo, którego cena jest niższa niż 2 zł za półlitrową puszkę.
Robert i Wiktor Borowscy zajęli się paleniem ziaren dla tych, dla których łyk kawy to coś więcej.
Krzysztof Kawa, analityk Erste, obniżył z “kupuj” do “akumuluj” rekomendację dla akcji Allegro.
Jaką ścieżkę kariery obrać, jeżeli marzy się o pracy w świecie kawy? Jak się szkolić i rozwijać? Na jakie zarobki można liczyć? Michał Ziemlewicz i Aleksander Krzych w podcaście horecatrends.pl.
Coffee giant Starbucks Corporation (NASDAQ: SBUX) is expected to report earnings next week amid expectations that the results would benefit from the recent recovery in China, which is a key […]
The post Starbucks (SBUX) set to report earnings next week. Here’s what to expect first appeared on AlphaStreet.
Astrid Buffett, żona jednego z najsłynniejszych inwestorów na świecie, narzekała na cenę kawy na "letnim obozie miliarderów" w Sun Valley. Jej zdaniem fakt, że jest żoną prezesa Berkshire Hathaway, który wart jest około 115 mld dolarów, uprawnia ją do darmowego napoju.
W nowej gazetce Dino stawia na przeceny produktów, które często pojawiają się także w promocyjnych ofertach dyskontów. Nie zabrakło więc tańszego mleka, oleju, kawy, sera czy słynnej promocji na piwa gratis.
Udział podrabianej kawy na rynku ukraińskim sięga 30%, a sprzedawcy detaliczni i sprzedawcy internetowi regularnie sprzedają podrabianą kawę rozpuszczalną imitującą światowe marki - podał Daniil Getmantsev, szef Rady Najwyższej Ukrainy ds. Polityki Finansowej, Podatkowej i Celnej.
Jak wynika z testów przeprowadzonych przez niemiecką organizację konsumencką Stiftung Warentest, nawet tanie produkty dostępne w marketach są dobrej jakości.
Kawa Jacobs jest obecnie dostępna na stałe w Lidl Polska oraz akcyjnie w ramach czasowych ofert.
W przeciwieństwie do innych rynków Polska wykazuje duże uznanie dla kawy ziarnistej, wypierając korzystanie z kapsułek. Trend ten świadczy o tym, że Polacy przywiązują wagę do bardziej profesjonalnego i wyrafinowanego podejścia do metod przygotowywania kawy w domu - powiedział nam Marco Barbieri, Lavazza Country Sales Manager Poland.
W letnie, upalne dni częściej sięgamy po kawę w wersji mrożonej. Zamawiając taki napój w kawiarniach należących do popularnych sieci oprócz drobnej przyjemności, solidnej dawki energii, dostajemy także zaskakująco dużo cukru…
Jeżeli chodzi o So Coffee, zresztą podobnie jaki Costa Coffee, druga połowa roku będzie stała pod znakiem: po pierwsze rebrandingu na nową generację kawiarni, po drugie z mocnym akcentem rozwojowym, jeżeli chodzi o otwarcie nowych kawiarni - powiedział nam Maciej Gajkowski, dyrektor sieci foodservice w Lagardère Travel Retail Polska.
Woseba informuje, że asortyment kawy Rodzinnej został rozszerzony o kawy ziarniste w opakowaniach 500 g i 1000 g.
W nadchodzących miesiącach Lavazza będzie nadal pracować nad utrzymaniem pozycji lidera w segmentach R&G premium i super premium, koncentrując się na przyspieszeniu wzrostu wśród najbardziej rozwiniętych konsumentów kawy i poszerzeniu grupy docelowej - powiedział nam Marco Barbieri, Lavazza Country Sales Manager Poland.
Lody waniliowe i czarne jak smoła espresso – to idealna kompozycja na gorące, letnie dni. Proste połączenie jest symbolem włoskiego "dolce vita", a media w ostatnich dniach rozpisują się o fenomenie "l'affogato al caffè". Dlaczego kawa z lodami cieszy się w tym roku tak wielką popularnością.
Rynek kawy stale ewoluuje na poziomie globalnym. Producenci dołożyli wszelkich starań, aby poradzić sobie z trudną sytuacją makroekonomiczną - mówi nam Marco Barbieri, Lavazza Country Sales Manager Poland. Ekspert w rozmowie z nami opowiedział m.in. o strategii Lavazzy w Polsce oraz ocenił obecną sytuację na rynku kawy.
Rozwojem rynku kaw na zimno będzie tworzenie drinków kawowych na wzór tego, co wyznaczył już trend na espresso tonic, czyli będziemy łączyć kawę z innymi dodatkami jak np. ze świeżo wyściskanym sokiem, piwem czy lemoniadą - powiedział nam Mateusz Tryjanowski, Head of marketing & e-commerce w stołecznej palarni kawy HAYB.
Rozwojem rynku kaw na zimno będzie tworzenie drinków kawowych na wzór tego, co wyznaczył już trend na espresso tonic, czyli będziemy łączyć kawę z innymi dodatkami jak np. ze świeżo wyściskanym sokiem, piwem czy lemoniadą - powiedział nam Mateusz Tryjanowski, Head of marketing & e-commerce w stołecznej palarni kawy HAYB.
Wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nową odsłonę kawy rozpuszczalnej Jacobs Barista Editions.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus