Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości KC.FUT (COFFEE)
221.8300.000(0.00%)Coffee C Futures (US) - Kawa
Towary (CFD)
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Woseba informuje, że asortyment kawy Rodzinnej został rozszerzony o kawy ziarniste w opakowaniach 500 g i 1000 g.
W nadchodzących miesiącach Lavazza będzie nadal pracować nad utrzymaniem pozycji lidera w segmentach R&G premium i super premium, koncentrując się na przyspieszeniu wzrostu wśród najbardziej rozwiniętych konsumentów kawy i poszerzeniu grupy docelowej - powiedział nam Marco Barbieri, Lavazza Country Sales Manager Poland.
Lody waniliowe i czarne jak smoła espresso – to idealna kompozycja na gorące, letnie dni. Proste połączenie jest symbolem włoskiego "dolce vita", a media w ostatnich dniach rozpisują się o fenomenie "l'affogato al caffè". Dlaczego kawa z lodami cieszy się w tym roku tak wielką popularnością.
Rynek kawy stale ewoluuje na poziomie globalnym. Producenci dołożyli wszelkich starań, aby poradzić sobie z trudną sytuacją makroekonomiczną - mówi nam Marco Barbieri, Lavazza Country Sales Manager Poland. Ekspert w rozmowie z nami opowiedział m.in. o strategii Lavazzy w Polsce oraz ocenił obecną sytuację na rynku kawy.
Rozwojem rynku kaw na zimno będzie tworzenie drinków kawowych na wzór tego, co wyznaczył już trend na espresso tonic, czyli będziemy łączyć kawę z innymi dodatkami jak np. ze świeżo wyściskanym sokiem, piwem czy lemoniadą - powiedział nam Mateusz Tryjanowski, Head of marketing & e-commerce w stołecznej palarni kawy HAYB.
Rozwojem rynku kaw na zimno będzie tworzenie drinków kawowych na wzór tego, co wyznaczył już trend na espresso tonic, czyli będziemy łączyć kawę z innymi dodatkami jak np. ze świeżo wyściskanym sokiem, piwem czy lemoniadą - powiedział nam Mateusz Tryjanowski, Head of marketing & e-commerce w stołecznej palarni kawy HAYB.
Wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nową odsłonę kawy rozpuszczalnej Jacobs Barista Editions.
Brazylijski instytut badawczy zajmujący się kawą rozpoczął decydujący etap w trwającym dwie dekady projekcie opracowania odmian kawy arabica, które są naturalnie pozbawione kofeiny, co zdaniem naukowców może mieć znaczny potencjał komercyjny.
NuZee, Inc. (NASDAQ: NUZE) is a leading coffee technology and co-packing company that provides end-to-end sustainable solutions for clients ranging from small roasters to large global brands. The company is […]
The post Initial response to single-serve pour-over product is the driver behind NuZee’s business: CEO first appeared on AlphaStreet.
Latem często i chętnie sięgamy po napoje, w tym kawy, przygotowane na zimno. A tych oferta z roku na rok stale rośnie. O rynku kaw na zimno, trendach i rozwoju tego segmentu rozmawiamy z Mateuszem Tryjanowskim, Head of marketing & e-commerce w stołecznej palarni kawy HAYB.
Rynek kaw premium mocno się rozwija i dla nas marka Caffè Vergnano jest uzupełnieniem naszej oferty w tym segmencie, dzięki czemu możemy dotrzeć do jeszcze szerszego grona konsumentów- powiedział nam Michał Proszewski, dyrektor kategorii kawy w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
To, co obserwujemy, to prześciganie się restauratorów w tym, żeby swoimi pozycjami kawowymi i jakością kaw przyciągnąć do siebie klientów - powiedział nam Michał Proszewski, dyrektor kategorii kawy w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie. Dodajmy, że Coca-Cola HBC nawiązała strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnano, rodzinną, włoską marką z ponad 140-letnią tradycją.
Coca-Cola HBC inwestuje w rynek kawy. Firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnano, rodzinną, włoską marką z ponad 140-letnią tradycją. O planach związanych z rozwojem portfolio kawowego Coca-Cola HBC w kraju nad Wisłą rozmawiamy z Michałem Proszewskim, dyrektorem kategorii kawy w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Cena kawy Robusta wrosła w piątek na giełdzie w Londynie najwyżej od co najmniej 2008 roku, kiedy ruszył handel kontraktami terminowymi na nią na tym rynku, donosi Bloomberg.
Biedronka zaprasza na tydzień kolubmijski. W ramach oferty klienci sieci będą mogli poznać unikalne produkty spożywcze z Kolumbii takie jak: wysokogatunkowa kawa, soczyste mango i marakuje, czy charakterystyczne dla Kolumbii słone i słodkie przekąski, jak chipsy z platanów albo manioku. Oferta potrwa od 9 do 14 czerwca.
Brazylia to nie tylko samba, Amazonia i genialni piłkarze, ale też jedna z 10 największych gospodarek na świecie i rynek liczący przeszło 215 mln konsumentów. Polskie startupy mają teraz wielką szansę na podbicie ich serc i portfeli - dzięki akceleratorowi Brasilesia można uzyskać wsparcie mentorskie i nawet do 100 tys. zł na ekspansję w kraju kawy.
Spożywanie napojów energetycznych, zwłaszcza przez nastolatki, może być uzależniające. To uzależnienie jest jednak inne i słabiej zbadane niż od kofeiny w kawie. Młode osoby pod wpływem napojów energetycznych stają się bardziej impulsywne, podatne na wpływ grupy. A po ich odstawieniu mają dużo gorszy nastrój - opisuje neuropsycholog dr hab. Paweł Krukow.
W USA konserwatyści tworzą drugą, alternatywną gospodarkę: Patriot Mobile to jedyna w kraju chrześcijańska sieć telefonii komórkowej, Black Rifle Coffee sprzedaje kawę dla zwolenników prawicy pod takimi nazwami, jak np. "AK-47", a Right Stuff to apka randkowa dla Republikanów - pisze "Economist".
W USA konserwatyści tworzą drugą, alternatywną gospodarkę. Przykładem jest m.in. Patriot Mobile, a więc jedyna w kraju chrześcijańska sieć telefonii komórkowej. Z kolei Black Rifle Coffee sprzedaje kawę dla zwolenników prawicy pod takimi nazwami, jak np. "AK-47". Jest i apka randkowa dla Republikanów - Right Stuff to apka randkowa dla Republikanów.
W USA konserwatyści tworzą drugą, alternatywną gospodarkę: Patriot Mobile to jedyna w kraju chrześcijańska sieć telefonii komórkowej, Black Rifle Coffee sprzedaje kawę dla zwolenników prawicy pod takimi nazwami, jak np. "AK-47", a Right Stuff to apka randkowa dla Republikanów - pisze "Economist".
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus