Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości EUR (EUROCASH)
6.175+0.125(+2.07%)EUROCASH SPÓŁKA AKCYJNA
GPW - Akcje - Notowania ciągłe
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Grupa Eurocash, Grupa Chorten oraz Netto Polska planują utworzenie wspólnego przedsiębiorstwa w formie spółki joint venture, którego celem jest przystąpienie do European Marketing Distribution (EMD) – największej w Europie międzynarodowej grupy zakupowej w sektorze FMCG – poinformowały spółki w komunikacie prasowym.
Grupa Eurocash, Grupa Chorten i Netto Polska zamierzają utworzyć wspólnego przedsiębiorcę w postaci spółki joint venture, aby dołączyć do European Marketing Distribution (EMD), wiodącej europejskiej grupy zakupowej. Detaliści ci zrzeszają ok. 20 tys. sklepów, generując roczny obrót przekraczający 12 mld euro.
Grupa Eurocash, Grupa Chorten i Netto Polska zamierzają utworzyć wspólnego przedsiębiorcę w postaci spółki joint venture, aby dołączyć do European Marketing Distribution (EMD), wiodącej europejskiej grupy zakupowej. Detaliści ci zrzeszają ok. 20 tys. sklepów, generując roczny obrót przekraczający 12 mld euro.
Grupa Eurocash uruchomiła dwa nowe programy skierowane do właścicieli sklepów detalicznych: Ligę Niskich Cen oraz Ligę Twardych Graczy. Celem tych inicjatyw jest, jak podkreśla firma, zapewnienie stabilnych cen, budowanie lojalności oraz zwiększenie konkurencyjności niezależnych sklepów na wymagającym rynku.
Grupa Eurocash zdecydowała się na kluczową zmianę w strategii komunikacyjnej firmy, stawiając wyłącznie na cyfrowe kanały dotarcia do klientów. Skąd taka decyzja?
Już w lipcu rusza piąta edycja Programu Wsparcia Pokrycia Analitycznego. Obejmie rekordową liczbę 65 spółek z Głównego Rynku oraz po raz pierwszy segment NC Focus z NewConnect i rynek...
2025-06-30 17:48:06
Grzegorz Zych przechodzi z Eurocashu do Grupy Specjał. W GK Specjał objął takie samo stanowisko jak w poprzedniej firmie - dyrektora zakupów produktów świeżych.
Grupa Eurocash poinformowała, że z końcem sierpnia ze stanowiska członka zarządu odejdzie Szymon Mitoraj, odpowiedzialny za cyfryzację oraz rozwój Frisco.pl. Jak podano w oficjalnym komunikacie, złożył on rezygnację z powodów osobistych.
Eurocash realizuje największy rebranding w swojej historii. Pod subbrandem "Moje Sklepy" łączy sieci ABC, Groszek i Euro Sklep, nie zmieniając ich indywidualnych szyldów. O inwestycji wartej 40 mln zł, rezygnacji z papierowych gazetek, nowej strategii i wyzwaniach rynku opowiada Dominik Kasperek, prezes zarządu Eurocash Sieci Partnerskie.
Janusz Kulik, który od dwóch lat wspierał Grupę Eurocash, jako doradca zarządu przejął stery po Dariuszu Stolarczyku i to on będzie zarządzał segmentem detalicznym Grupy, w tym siecią sklepów Delikatesy Centrum. Nie wiadomo jeszcze, czy zmieni to strategię dla tego szyldu, którego z roku na rok na handlowej mapie Polski, ubywa.
Janusz Kulik, który od dwóch lat wspierał Grupę Eurocash, jako doradca zarządu przejął stery po Dariuszu Stolarczyku i to on będzie zarządzał segmentem detalicznym Grupy, w tym siecią sklepów Delikatesy Centrum. Nie wiadomo jeszcze, czy zmieni to strategię dla tego szyldu, którego z roku na rok na handlowej mapie Polski, ubywa.
Janusz Kulik, który od dwóch lat wspierał Grupę Eurocash, jako doradca zarządu przejął stery po Dariuszu Stolarczyku i to on będzie zarządzał segmentem detalicznym Grupy, w tym siecią sklepów Delikatesy Centrum. Nie wiadomo jeszcze, czy zmieni to strategię dla tego szyldu, którego z roku na rok na handlowej mapie Polski, ubywa.
Dariusz Stolarczyk zrezygnował z zasiadania w zarządzie Eurocashu. W grupie odpowiadał za segment detaliczny, w tym sieć Delikatesy Centrum.
Informacje portalu wiadomoscihandlowe.pl o pracach nad nowelizacją ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej, która może przynieść objęcie nim m.in. sieci franczyzowe, odbija się na notowaniach dwóch dużych spółek z GPW. Kursy Grupy Żabka i Eurocash wyglądają słabo na tle rosnącego rynku.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
| ISIN: | PLEURCH00011 |
|---|---|
| Data debiutu: | 04.02.2005 |
| Liczba akcji: | 139 163 286 |
| Kapitalizacja: | 859 333 291 |
| Enterprise Value: | 3 084 040 291 |
| Branża: | Sieci handlowe |
Eurocash zajmuje się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych w Polsce. Działalność... Eurocash zajmuje się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych w Polsce. Działalność spółki obejmuje: ogólnopolską sieć dyskontowych hurtowni typu cash & carry, dystrybucję wyrobów tytoniowych i produktów impulsowych do tradycyjnych sklepów detalicznych i stacji benzynowych, zaopatrzenie dla sieci restauracji i stacji benzynowych oraz systemy franczyzowe dla sklepów detalicznych. Grupa Eurocash zarządza sieciami pod takimi markami jak: ABC, Delikatesy Centrum, Nasze Sklepy oraz IGA.
| Nazwa: | EUROCASH SPÓŁKA AKCYJNA |
|---|---|
| Adres: | ul. Wiśniowa 11, 62-052, Komorniki, Polska |
| CEO: | Paweł Surówka |
| NIP: | 7791906082 |
| REGON: | 631008941 |
| KRS: | 0000213765 |
| Telefon: | +48 (61) 658 33 00 |
| WWW: | https://www.grupaeurocash.pl/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

