McDonald’s wprowadza nową kampanię świąteczną, która przewrotnie pokazuje grudniową rzeczywistość. Najnowsza reklama w Holandii powstała z użyciem sztucznej inteligencji.
Od dostaw sałaty do kilku restauracji w Polsce do roli globalnego partnera jednej z największych sieci gastronomicznych świata. W ciągu niespełna trzech dekad Green Factory zbudowało z McDonald’s relację, która dziś wykracza daleko poza klasyczny model dostawcy i odbiorcy. To współpraca oparta na modelu "od pola do stołu", wspólnym planowaniu i standardzie serwisu, w którym - jak podkreślają menedżerowie firmy - "nie ma miejsca na kompromisy".
W tegorocznej edycji konkursu Innovation 2025 wręczono 9 złotych, 18 srebrnych i 10 brązowych statuetek oraz nagrody specjalne. Reklamodawcą roku został McDonald’s Polska, agencją komunikacyjną roku DDB Warszawa, a agencją mediową OMD Group. Pierścienie Marketing Master by SAR odebrało pięć brandów.
McDonald’s w USA uruchamia świąteczną kampanię z udziałem Grincha. Sieć wprowadza limitowany posiłek, akcje w mediach społecznościowych, spot TV od 2 grudnia i program gamingowy z twórcami na Twitchu.
McDonald’s w Poznaniu przy ul. Hetmańskiej 100 został w tym roku wybrany jako pierwszy lokal w Polsce, do którego trafił sezonowy Burger Drwala. Zgodnie z tradycją sieci restauracja przeszła pełną transformację, a motywem przewodnim zmian stało się „ciepło”.
Rywal Umami to kolejna odsłona flagowej linii burgerów sieci Max Premium Burgers. Marka w kolejnym sezonie jesiennym rzuca wyzwanie konkurencji.
McDonald’s Corporation (NYSE: MCD) reported its third quarter 2025 earnings results today. Revenues increased 3% year-over-year to $7 billion. Global comparable sales increased 3.6%. Net income rose 1% to $2.3 billion compared to last year. GAAP earnings per share rose 2% to $3.18. Adjusted EPS was $3.22, down 1% in constant currencies. Revenue and […]
The post Key metrics from McDonald’s (MCD) Q3 2025 earnings results first appeared on AlphaStreet.
Halloween to nie tylko zabawa, ale też doskonała okazja dla marek, by w kreatywny sposób połączyć marketing z zabawą i emocjami. Zdecydowały się w tym roku na to takie brandy jak m.in. Burger King, IKEA, McDonald’s oraz Fanta. Marki te wyróżniły się oryginalnością i skutecznością w budowaniu halloweenowego nastroju wśród konsumentów.
McDonald’s Corporation (NYSE: MCD) began the year on a soft footing, but regained momentum in the second quarter with notable gains in sales and profitability. As the fast-food giant prepares to report Q3 earnings, investors will be watching closely for signs that the recovery trend is holding. Estimates Third-quarter report is slated for release on […]
The post Earnings Preview: Can McDonald’s (MCD) extend recent gains into Q3 first appeared on AlphaStreet.
Pod koniec września odwiedziłem Lębork – miasto, które zyskało miano polskiej stolicy frytek. To tutaj od 1994 r. działa fabryka Farm Frites Poland, dostarczająca frytki do restauracji McDonald’s w całym kraju oraz do 10 państw naszego regionu.
26. edycji Effie Awards Poland nominowało 115 kampanii i rozwiązań marketingowych w 27 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencja DDB Warszawa (9) i agencja mediowa Zenith (16), a wśród reklamodawców – McDonald's (7). Sporo szans na wygrane mają także Dentsu Creative, 2012 Agency, Ogilvy i VML; wśród klientów - Grupa OLX, ING Bank Śląski, L’Oréal i Lotte Wedel.
Rosnące ceny i poszukiwanie oszczędności zmieniają polski rynek kawy na wynos. Jak wynika z raportu ARC Rynek i Opinia, to już nie popularne kawiarnie czy stacje benzynowe są najczęstszym wyborem, ale sklepy typu convenience, a w szczególności Żabka.
Sieć McDonald’s przywróciła do oferty 6 ikonicznych produktów z lat 2000. Sezonową ofertą promuje kampania w telewizji, kinie i na platformach VoD.
36 złotych, 81 srebrnych oraz 92 brązowych nagród zostało wręczonych w konkursie kreatywności KTR 2025. Agencją Roku zostało DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał McDonald’s Polska.
Fast-food giant McDonald’s Corporation (NYSE: MCD) reported an increase in revenue and adjusted earnings for the second quarter of fiscal 2025. The latest numbers also beat analysts’ estimates. Second-quarter earnings, […]
The post McDonald’s Q2 2025 revenue and adj. earnings beat estimates first appeared on AlphaStreet.
Amerykański gigant fast foodu przyspiesza inwestycje w sztuczną inteligencję, a na mapie strategicznych kierunków technologicznego rozwoju znalazła się Polska. McDonald’s rozważa uruchomienie w naszym kraju globalnego biura wsparcia, podobnego do już działających w Indiach i Meksyku – informuje agencja Reuters.
McDonald’s to globalny lider branży fast food z ponad 43 tysiącami restauracji w ponad 100 krajach, obsługujący codziennie około 70...
Prezes UODO nałożył na McDonald’s Polska kary w wysokości ponad 16,9 mln zł za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych. Wskutek błędów wrażliwe dane pracowników i franczyzobiorców zostały udostępnione w publicznie dostępnym katalogu - poinformował w poniedziałek UODO.
Prezes UODO nałożył na McDonald’s Polska karę 16,93 mln zł oraz udzielił upomnienia za naruszenie szeregu przepisów o ochronie danych osobowych - poinformowało UODO w komunikacie. W tej samej sprawie prezes UODO nałożył też kary na 24/7 Communication w łącznej kwocie 183,9 tys. zł
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Mirosław Wróblewski nałożył na McDonald’s Polska karę w łącznej wysokości 16 932 657 zł. Ukarana została też firma 24/7 Communication. Powodem jest poważne naruszenie przepisów RODO, które doprowadziło do ujawnienia danych osobowych tysięcy pracowników sieci restauracji.