Nawet na ośmiocyfrowe pakiety wynagrodzeń mogą liczyć dyrektorzy generalni międzynarodowych firm detalicznych. Do najlepiej zarabiających należą prezesi Starbucks, McDonald’s czy Amazon. Poza podstawą wynagrodzenia otrzymują też akcje oraz dodatkowe świadczenia, jak możliwość korzystania z prywatnych samolotów czy pieniądze na podróże i ochronę osobistą – podaje Business Insider.
McDonald’s wprowadza nową kampanię świąteczną, która przewrotnie pokazuje grudniową rzeczywistość. Najnowsza reklama w Holandii powstała z użyciem sztucznej inteligencji.
Od dostaw sałaty do kilku restauracji w Polsce do roli globalnego partnera jednej z największych sieci gastronomicznych świata. W ciągu niespełna trzech dekad Green Factory zbudowało z McDonald’s relację, która dziś wykracza daleko poza klasyczny model dostawcy i odbiorcy. To współpraca oparta na modelu "od pola do stołu", wspólnym planowaniu i standardzie serwisu, w którym - jak podkreślają menedżerowie firmy - "nie ma miejsca na kompromisy".
W tegorocznej edycji konkursu Innovation 2025 wręczono 9 złotych, 18 srebrnych i 10 brązowych statuetek oraz nagrody specjalne. Reklamodawcą roku został McDonald’s Polska, agencją komunikacyjną roku DDB Warszawa, a agencją mediową OMD Group. Pierścienie Marketing Master by SAR odebrało pięć brandów.
McDonald’s w USA uruchamia świąteczną kampanię z udziałem Grincha. Sieć wprowadza limitowany posiłek, akcje w mediach społecznościowych, spot TV od 2 grudnia i program gamingowy z twórcami na Twitchu.
McDonald’s w Poznaniu przy ul. Hetmańskiej 100 został w tym roku wybrany jako pierwszy lokal w Polsce, do którego trafił sezonowy Burger Drwala. Zgodnie z tradycją sieci restauracja przeszła pełną transformację, a motywem przewodnim zmian stało się „ciepło”.
Rywal Umami to kolejna odsłona flagowej linii burgerów sieci Max Premium Burgers. Marka w kolejnym sezonie jesiennym rzuca wyzwanie konkurencji.
McDonald’s Corporation (NYSE: MCD) reported its third quarter 2025 earnings results today. Revenues increased 3% year-over-year to $7 billion. Global comparable sales increased 3.6%. Net income rose 1% to $2.3 billion compared to last year. GAAP earnings per share rose 2% to $3.18. Adjusted EPS was $3.22, down 1% in constant currencies. Revenue and […]
The post Key metrics from McDonald’s (MCD) Q3 2025 earnings results first appeared on AlphaStreet.
Halloween to nie tylko zabawa, ale też doskonała okazja dla marek, by w kreatywny sposób połączyć marketing z zabawą i emocjami. Zdecydowały się w tym roku na to takie brandy jak m.in. Burger King, IKEA, McDonald’s oraz Fanta. Marki te wyróżniły się oryginalnością i skutecznością w budowaniu halloweenowego nastroju wśród konsumentów.
McDonald’s Corporation (NYSE: MCD) began the year on a soft footing, but regained momentum in the second quarter with notable gains in sales and profitability. As the fast-food giant prepares to report Q3 earnings, investors will be watching closely for signs that the recovery trend is holding. Estimates Third-quarter report is slated for release on […]
The post Earnings Preview: Can McDonald’s (MCD) extend recent gains into Q3 first appeared on AlphaStreet.
Pod koniec września odwiedziłem Lębork – miasto, które zyskało miano polskiej stolicy frytek. To tutaj od 1994 r. działa fabryka Farm Frites Poland, dostarczająca frytki do restauracji McDonald’s w całym kraju oraz do 10 państw naszego regionu.
26. edycji Effie Awards Poland nominowało 115 kampanii i rozwiązań marketingowych w 27 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencja DDB Warszawa (9) i agencja mediowa Zenith (16), a wśród reklamodawców – McDonald's (7). Sporo szans na wygrane mają także Dentsu Creative, 2012 Agency, Ogilvy i VML; wśród klientów - Grupa OLX, ING Bank Śląski, L’Oréal i Lotte Wedel.
Rosnące ceny i poszukiwanie oszczędności zmieniają polski rynek kawy na wynos. Jak wynika z raportu ARC Rynek i Opinia, to już nie popularne kawiarnie czy stacje benzynowe są najczęstszym wyborem, ale sklepy typu convenience, a w szczególności Żabka.
Sieć McDonald’s przywróciła do oferty 6 ikonicznych produktów z lat 2000. Sezonową ofertą promuje kampania w telewizji, kinie i na platformach VoD.
36 złotych, 81 srebrnych oraz 92 brązowych nagród zostało wręczonych w konkursie kreatywności KTR 2025. Agencją Roku zostało DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał McDonald’s Polska.
Fast-food giant McDonald’s Corporation (NYSE: MCD) reported an increase in revenue and adjusted earnings for the second quarter of fiscal 2025. The latest numbers also beat analysts’ estimates. Second-quarter earnings, […]
The post McDonald’s Q2 2025 revenue and adj. earnings beat estimates first appeared on AlphaStreet.
Amerykański gigant fast foodu przyspiesza inwestycje w sztuczną inteligencję, a na mapie strategicznych kierunków technologicznego rozwoju znalazła się Polska. McDonald’s rozważa uruchomienie w naszym kraju globalnego biura wsparcia, podobnego do już działających w Indiach i Meksyku – informuje agencja Reuters.
McDonald’s to globalny lider branży fast food z ponad 43 tysiącami restauracji w ponad 100 krajach, obsługujący codziennie około 70...
Prezes UODO nałożył na McDonald’s Polska kary w wysokości ponad 16,9 mln zł za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych. Wskutek błędów wrażliwe dane pracowników i franczyzobiorców zostały udostępnione w publicznie dostępnym katalogu - poinformował w poniedziałek UODO.
Prezes UODO nałożył na McDonald’s Polska karę 16,93 mln zł oraz udzielił upomnienia za naruszenie szeregu przepisów o ochronie danych osobowych - poinformowało UODO w komunikacie. W tej samej sprawie prezes UODO nałożył też kary na 24/7 Communication w łącznej kwocie 183,9 tys. zł