Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Bloober Team aktualizuje strategię na lata 2020-2022. Chce być światowym liderem horroru

Udostępnij

BLO (BLOOBER) opublikował aktualizację strategii obejmującą lata 2020-2022. Głównym celem spółki na najbliższe lata jest zwiększenie kręgu odbiorców tworzonych gier, wychodząc poza ramy gatunku horroru psychologicznego, na cały gatunek horroru.

„Bloober Team rozwija się w kierunku gier, w których wciąż dominować będzie psychologia, ale gry będą miały znaczni więcej elementów akcji. Zmiany te są wynikiem odbioru projektów przez rynek, informacji od partnerów handlowych i ciągłych badań rynku” – czytamy w prezentacji

Spółka planuje także odejść od gier ze średniej półki cenowej, realizowanych w stosunkowo krótkim czasie, do „dużych” tytułów określanych mianem AAA. Dłuższy proces produkcji (jeden tytuł na 1,5-2 lata) ma pozytywnie wpłynąć na jakość produkcji i stworzyć szansę na większą sprzedaż „liczoną w milionach sztuk”.

Mniejsze projekty mają być realizowane w większości przez partnerów zewnętrznych.

W bieżącym roku Bloober Team planuje wydać grę Medium (roboczy tytuł) oraz projekt związany z marką Observer (o czym spółka informowała już wcześniej).

„Spółka rozmawia obecnie z domami maklerskimi w celu wyboru partnera do potencjalnego skupu akcji. Spółka po przeglądzie opcji rozważa obecnie głównie drogę M&A lub Partnera Branżowego. Nie wyklucza to przeniesienia notowań na główny parkiet GPW. Spółka nie rozważa obecnie pozyskiwania środków z emisji akcji” – czytamy dalej

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus