Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Branża Handel hurtowy
Wskaźniki rentowności: Marża zysku brutto ze sprzedaży
Zobacz opis wskaźnika
- Marża zysku brutto ze sprzedaży
Marża brutto (ang. gross margin) w ujęciu względnym jest to stosunek zysku brutto ze sprzedaży do przychodów.
Koszty wytworzenia produkcji sprzedanej odnoszą się do całości nakładów połączonych bezpośrednio z produktem np: koszty energii, koszty pracy, koszty materiałów. Nie wlicza się do nich kosztów administracji, wydatków na biuro, czynsz itp.
źródło: Wikipedia, opr. wł.
| Profil | Raport | Marża zysku brutto ze sprzedaży | r/r | k/k |
|---|---|---|---|---|
| TOA (TOYA) | 2025/Q3 | 33,42% | -1,56% | -0,86% |
| ACT (ACTION) | 2025/Q3 | 8,55% | -1,27% | +0,94% |
| ASB (ASBIS) | 2025/Q3 | 7,22% | -10,64% | -1,90% |
| ABE (ABPL) | 2025/Q3 | 3,89% | -1,27% | |
| DEL (DELKO) | 2026/Q1 | |||
| MFD (MFOOD) | 2025/Q3 | |||
| CCS | 2025/Q3 | |||
| BTF (BTCS) | 2025/Q3 |
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus