Modowa platforma e-commerce rośnie wolniej niż przez ostatnie lata – sygnalizuje zarząd.
Answear liczy na powrót do większych wzrostów w następnych kwartałach, na razie spodziewa się spowolnienia - poinformowali przedstawiciele Answear na telekonferencji. Spółka stawia m.in. na rozwój marki PRM.
ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE podsumowuje I półrocze 2023 r. Pierwsza połowa roku to dla Spółki czas dynamicznego...
Answear. com, spółka z branży e-commerce oferująca modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zanotowała w drugim kwartale 2023 roku 15,7 mln zł zysku EBITDA i 11,4 mln zł zysku netto. Konsensus PAP Biznes zakładał 16,2 mln zł zysku EBITDA i 9,9 mln zł zysku netto.
Poniżej przedstawiamy wyniki Answear w drugim kwartale 2023 roku i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes oraz poprzednich wyników.
Raport okresowy półroczny za 2023 P
Modowa spółka chce zebrać od inwestorów nawet kilkadziesiąt milionów złotych, by rozwinąć przejęty sklep PRM. Ta wieść cofnęła jej notowania do poziomu z początku lipca.
Answear otrzymał od akcjonariusza większościowego spółki, Forum X Fundusz Inwestycyjny Zamknięty, posiadającego 57,26 proc. kapitału zakładowego spółki i 57,26 proc. ogólnej liczby głosów, deklarację możliwego udziału w ofercie publicznej akcji serii L - poinformował Answear w komunikacie.
Raport bieżący z plikiem 37/2023
Answear.com zamierza przeprowadzić emisję nie więcej niż 1 mln nowych akcji serii L z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. Zgodnie z treścią ogłoszonych dziś...
Działająca w branży fashion e-commerce na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej spółka Answear.com chce przeprowadzić emisję do 1 mln nowych akcji z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy.
Walne zgromadzenie Answear zdecyduje w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego w drodze emisji do 1 mln akcji serii L z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy - wynika z projektów uchwał NWZ zwołanego na 16 października. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój marki PRM.
Raport bieżący z plikiem 36/2023
Modowy e-sklep z GPW otworzy w centrum Warszawy pierwszy sklep stacjonarny i przeniesie przejęty pod szyldem PRM. Liczy na wiele korzyści, nie tylko finansowych.
Odzieżowa platforma e-commerce Answear planuje otworzyć w warszawskim kompleksie Fabryka Norblina sklepy stacjonarne pod szyldami Answear i PRM. Podpisała umowę najmu powierzchni pod placówki.