ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, planuje rozpoczęcie oferty akcji serii L 25 października w ramach oferty...
Answear. com chce rozpocząć ofertę akcji serii L w środę, 25 października, w ramach oferty publicznej wyłączonej z obowiązku publikacji prospektu - podała spółka w komunikacie prasowym.
Answear, platforma cyfrowej sprzedaży mody i produktów home&lifestyle, chce jak najszybciej przeprowadzić emisję akcji, by jeszcze w tym roku pozyskać środki na rozwój marki PRM - poinformował PAP Biznes wiceprezes ds. finansowych Jacek Dziaduś. Spółka widzi ożywienie sprzedaży w październiku, liczy na udany czwarty kwartał.
Answear, platforma cyfrowej sprzedaży mody i produktów home&lifestyle, chce jak najszybciej przeprowadzić emisję akcji, by jeszcze w tym roku pozyskać środki na rozwój marki PRM - poinformował PAP Biznes wiceprezes ds. finansowych Jacek Dziaduś. Spółka widzi ożywienie sprzedaży w październiku, liczy na udany czwarty kwartał.
Uchwała Nr 1137/2023 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 17 października 2023 r. w sprawie dopuszczenia i wprowadzenia do obrotu giełdowego na Głównym Rynku GPW akcji zwykłych na okaziciela serii F, G i K spółki ANSWEAR.COM S.A.
Po VRG, Wittchenie i Answear.com do grona detalistów handlujących ubraniami i wolniej rosnących w III kwartale m.in. z powodu pogody, ale i makroekonomii dołączył Esotiq&Henderson. Monnari utrzymało tempo.
ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej uzyskał akceptację Walnego Zgromadzenia Spółki na przeprowadzenie emisji...
Walne zgromadzenie Answear zdecydowało w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego w drodze emisji do 1 mln akcji serii L z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy - wynika z uchwał NWZ zwołanego na 16 października.
Raport bieżący z plikiem 43/2023
Raport bieżący z plikiem 42/2023
Od jesieni 2022 r. notowania akcji e-commercowego gracza podążały w górę za coraz lepszymi wynikami finansowymi. Pomimo tego, że priorytetem zarządu jest wciąż budowanie pozycji na rynku i...
Firmy handlujące odzieżą nie mają łatwo. Słabą sprzedaż przez dobrą pogodę sygnalizowały już LPP i Pepco, to samo odczuwają kolejni modowi detaliści z GPW.