Jak co kwartał, dywidendę wypłaci IFI (IFIRMA). Za trzeci kwartał 2025 r. do akcjonariuszy spółki trafi 0,4 zł na akcję, a więc nieco mniej niż w dwóch poprzednich kwartałach tego roku....
DIG (DIGITANET) poinformowała, że nie dokona wypłaty zaliczki na poczet dywidendy w grudniu 2025 r. Decyzja zarządu spółki wynika z konieczności sfinansowania nabycia 100% udziałów w...
Zajmująca się cyfrową reklamą zewnętrzną firma Digital Network inaczej niż przed rokiem nie wypłaci akcjonariuszom zaliczki dywidendowej. Wynika to z niedawnego przejęcia Braughman Group Media Outdoor za ponad 130 mln zł. W minionym kwartale Digital Network przy wzroście przychodów o 12 proc. zarobiła na czysto 8,9 mln zł.
Digital Network po przeanalizowaniu aktualnej sytuacji finansowej spółki związanej z koniecznością sfinansowania nabycia Braughman Group Media Outdoor nie wypłaci zaliczki na poczet dywidendy w grudniu 2025 roku - poinformowała spółka w komunikacie.
Budimex, Benefit Systems, cyber_Folks, CD Projekt, Creotech Instruments, Digital Network, Dom Development, Synektik, Voxel i XTB. Tak prezentuje się listopadowy portfel BNP Paribas BM. Słowem:...
Digital Network szacuje, że w trzecim kwartale 2025 roku miał 20,9 mln zł skonsolidowanych przychodów, o 12 proc. więcej rdr - podała spółka w komunikacie.
Informajca o wartym ponad 130 mln zł przejęciu spodobała się akcjonariuszom Digital Network. W górę idą kursy m.in. Budimeksu oraz banków.
Digital Network, który przejął działającą w branży reklamy zewnętrznej spółkę Braughman Group Media Outdoor, spodziewa się istotnych efektów synergii wynikających z połączenia - poinformował Digital Network w komunikacie prasowym.
Firma Digital Network przejęła 100 proc. udziałów w spółce Braughman Group Media Outdoor, co pozwoli firmie co najmniej podwoić udział w rynku. Wartość umowy wyniosła 131,5 mln zł. To największa transakcja w historii polskiego rynku reklamy zewnętrznej.
Digital Network przejmuje działającą w branży reklamy zewnętrznej spółkę Braughman Group Media Outdoor - poinformował Digital Network w komunikacie.
DIG (DIGITANET) nabyła całość udziałów w Braughman Group Media Outdoor za łączną kwotę 131,5 mln zł. Z tej sumy 119,34 mln zł to cena za 90% udziałów kupowanych od IT Fashion Polska...