Dino Polska chce dokonać splitu akcji poprzez obniżenie ich wartości nominalnej z 0,1 zł do 0,01 zł oraz zwiększyć liczbę akcji tworzących kapitał zakładowy z 98.040.000 do 980.400.000 akcji - wynika z projektów uchwał WZ zwołanego na 16 czerwca.
Od 21 maja w sklepach Dino obowiązuje nowa oferta z produktami w promocyjnych cenach, przygotowana m.in. z myślą o Dniu Matki i rozpoczęciu sezonu grillowego. Niższe ceny obejmują m.in. kwiaty, napoje, wędliny oraz piwa.
Akcjonariusze spółki będą głosować nad podziałem akcji w stosunku 1:10.
Przy sprzyjających nastrojach w Europie i tylko delikatnym cofnięciu
na Wall Street WIG20 nie skorzystał z okazji i nie dał rady powrócić powyżej 2800
punktów.
Dino Polska chce dokonać splitu akcji poprzez obniżenie ich wartości nominalnej z 0,1 zł do 0,01 zł oraz zwiększyć liczbę akcji tworzących kapitał zakładowy z 98 040 000 do 980 400 000 akcji - wynika z projektów uchwał WZ zwołanego na 16 czerwca.
Dino Polska chce dokonać splitu akcji poprzez obniżenie ich wartości nominalnej z 0,1 zł do 0,01 zł oraz zwiększyć liczbę akcji tworzących kapitał zakładowy z 98.040.000 do 980.400.000 akcji - wynika z projektów uchwał WZ zwołanego na 16 czerwca.
Podczas Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia, które odbędzie się 16 czerwca 2025 r., akcjonariusze DNP (DINOPL) będą głosować nad uchwałą dotyczącą podziału (splitu) akcji. Zgodnie z...
W najnowszej gazetce promocyjnej obowiązującej od 14 do 20 maja 2025 roku sieć Dino obniża ceny popularnych produktów spożywczych. Wśród przecenionych artykułów znalazły się m.in. kawa, cukier, mięso, makaron, piwo oraz słodycze. Promocje obowiązują do wyczerpania zapasów.
Sesja nie przyniosła wielu emocji na indeksach poza pojedynczymi przypadkami reakcji inwestorów na raporty giełdowe. Mocny tydzień energetyki podkreślił wzrost PGE po wynikach. Kurs Dino cofa się mimo wyższych od oczekiwań zysków. Mała surowcowa spółka wkrótce może zniknąć z giełdy, przez co inwestorzy sprzedają czym prędzej jej akcje.
O ponad 6 proc. spadają w piątek notowania polskiej sieci sklepów spożywczych Dino. Inwestorzy spodziewali się lepszych wyników. Ich apetyty mogła rozbudzi...
Dino Polska podtrzymuje cel wysokiego jednocyfrowego wzrostu sprzedaży LFL w tym roku i powrotu marży EBITDA na ścieżkę wzrostu - poinformował Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino.
Zysk netto giełdowej sieci sklepów spożywczych w I kwartale przebił oczekiwania analityków - wzrósł o 5,4 proc. do 311,2 mln zł. Nastąpiło jednak spowolnienie dynamiki sprzedaży LfL - z 11,9 proc. przed rokiem do 0,5 proc. Kurs akcji poszedł w dół.
Inwestorzy są rozczarowani wynikami Dino i oczarowani rezultatami KGHM. Podobają im się też ambicje Grupy Kęty.
Po otwarciu piątkowej sesji kurs akcji PGE rośnie o 8,5 proc. Dino zniżkuje o 3 proc. i jest jedyną spadkową spółką wśród blue chipów. Indeks WIG20 idzie w górę o 1 proc.
W I kwartale 2025 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 7,4 mld zł i były o 10,2% wyższe niż w I kw. 2024 r. Na koniec marca 2025 r. sieć posiadała 2746 sklepów, o 308 więcej niż...
Grupa Dino zakończyła I kwartał 2025 r. z przychodami na poziomie 7,4 mld zł, co oznacza wzrost o 10,2% rok do roku. Sieć dynamicznie się rozwija, zatrudniając już ponad 51,7 tys. pracowników i dysponując 2746 sklepami. Mimo to wzrost sprzedaży w tych samych sklepach (LFL) niemal stanął w miejscu.