Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przegląd informacji ze spółek (2020-03-05)

Udostępnij
  • Zapis przebiegu konferencji wynikowej ALL (AILLERON) z 27 lutego 2020 r., w trakcie której przedstawiciele spółki zaprezentowali wyniki finansowe za 2019 r. oraz przedstawili oczekiwania na kolejne miesiące. >>>
  • ARG (ARTGAMES) ogłosił daty nadchodzących premier dwóch projektów z portfolio wydawniczego. >>>
  • Zarząd SME (SIMPLE) rekomenduje 0,55 zł dywidendy na akcję z zysku za 2019 r. >>>
  • Również spółka SME (SIMPLE) poinformowała o rozpoczęciu procesu mającego na celu znalezienie inwestora strategicznego. >>>
  • ALI (ALTUSTFI) ogłosił ofertę skupu akcji własnych. Maksymalny wolumen nabywanych akcji ma wynieść 5,2 mln sztuk, a cena zakupu została ustalono na 10 zł za akcję. >>>
  • Krzysztof Bachta, prezes ALR (ALIOR) w rozmowie z inwestorzy.tv omówił wyniki osiągnięte przez spółkę w 2019 r. >>>
  • RDN (REDAN) podał, że sprzedaż towarów Top Secret w lutym 2020 r. wyniosła łącznie ok. 12 mln zł i była niższa o ok. 28% porównując do lutego poprzedniego roku. >>>
  • Projekt CLN (CLNPHARMA) został pozytywnie zarekomendowany do dofinansowania przez NCBiR. Wysokość dofinansowania wynosi 36,2 mln zł. >>>
  • Celem DRAGO entertainment jest szybka finalizacja procesu przekształcenia w spółkę akcyjną i wprowadzenie akcji do obrotu jeszcze w drugiej połowie 2020 r. >>>
  • W II kwartale 2019/2020 ABE (ABPL) odnotowała wzrost wyniku EBITDA o 10% r/r, do 39,4 mln zł oraz zysku netto o 13%, do 26,7 mln zł. >>>
  • W I półroczu INC chce przeprowadzić procesy oferowania papierów wartościowych dla 12 klientów, a ich oczekiwana wartość to łącznie ponad 20 mln zł. >>> 
  • Zgodnie z przedstawioną rekomendacją zarządu, do akcjonariuszy ING (INGBSK) w 2020 r. miałaby trafić dywidenda w wysokości 3,8 zł na akcję. >>>
  • W lutym 2020 r. SPH (SOPHARMA) odnotowała spadek sprzedaży o 22% w porównaniu do analogicznego miesiąca w ubiegłym roku.  >>>
  • SWG (SECOGROUP) poinformowała o przyjęciu strategii na lata 2020-2020. Wśród głównych założeń strategii są m.in. wzrost rentowności zysku netto do poziomu 4% w 2022 r. >>>

  • IPO (INTERSPPL) zawarł ze Spółką OTCF umowę przejęcia trzech sklepów multibrandowych „4 Faces”. >>>