W sklepach Dino od 15 do 21 października trwa akcja promocyjna, która obejmuje wiele kategorii produktów. W obniżonych cenach dostępne są napoje, nabiał, sery, mięso, pieczywo oraz świeże warzywa i owoce. Sieć zastosowała też atrakcyjne mechanizmy rabatowe na wybrane piwa.
W sklepach Dino od 15 do 21 października trwa akcja promocyjna, która obejmuje wiele kategorii produktów. W obniżonych cenach dostępne są napoje, nabiał, sery, mięso, pieczywo oraz świeże warzywa i owoce. Sieć zastosowała też atrakcyjne mechanizmy rabatowe na wybrane piwa.
Do 14 października w Dino można kupić produkty w niskich cenach. Promocje wielosztukowe przyciągają klientów do sklepów. Wystarczy dobrze zaplanować zakupy, by sporo zaoszczędzić.
Choć fundusze Quercus TFI od początku roku pozyskały ponad 1,5 mld zł, środki te omijają na GPW. Stąd trzeci kwartał to raczej porządki - zarządzający skondensowali portfel, rezygnując...
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające i zlecił przeszukania w siedzibach trzech firm transportowych. Sprawa dotyczy możliwej zmowy dotyczącej utrudniania kierowcom zmiany pracodawcy, o co zarzuty UOKiK mają już Biedronka i Dino.
Już co trzeci produkt w koszyku Polaka pochodzi z tej kategorii, a wartość segmentu przekracza 40 mld zł. Coraz częściej decyduje nie tylko cena, ale i jakość oraz zaufanie do sieci. W ten trend wpisuje się Dino Polska, które konsekwentnie rozwija własne marki, budując silną pozycję w krajowym handlu.
Już co trzeci produkt w koszyku Polaka pochodzi z tej kategorii, a wartość segmentu przekracza 40 mld zł. Coraz częściej decyduje nie tylko cena, ale i jakość oraz zaufanie do sieci. W ten trend wpisuje się Dino Polska, które konsekwentnie rozwija własne marki, budując silną pozycję w krajowym handlu.
Gazetka Dino obowiązuje od 8 do 14 października i przynosi szeroką ofertę zniczy, wkładów i dekoracji cmentarnych w promocyjnych cenach. Wśród propozycji są zarówno klasyczne modele, jak i ozdobne latarenki LED oraz promocje wielosztukowe, które pozwalają sporo zaoszczędzić przy większych zakupach.
Nowa gazetka Dino obowiązuje od 8 do 14 października. Sieć przygotowała mocne uderzenie cenowe. Produkty w rekordowo niskich cenach i promocje wielosztukowe przyciągają klientów do sklepów. Wystarczy dobrze zaplanować zakupy, by sporo zaoszczędzić.
Już co trzeci produkt w koszyku Polaka pochodzi z tej kategorii, a wartość segmentu przekracza 40 mld zł. Coraz częściej decyduje nie tylko cena, ale i jakość oraz zaufanie do sieci. W ten trend wpisuje się Dino Polska, które konsekwentnie rozwija własne marki, budując silną pozycję w krajowym handlu.
Już co trzeci produkt w koszyku Polaka pochodzi z tej kategorii, a wartość segmentu przekracza 40 mld zł. Coraz częściej decyduje nie tylko cena, ale i jakość oraz zaufanie do sieci. W ten trend wpisuje się Dino Polska, które konsekwentnie rozwija własne marki, budując silną pozycję w krajowym handlu.
Gazetka handlowa Dino na początek października to miks produktów pierwszej potrzeby, słodkości i alkoholi - wszystko w obniżonych cenach i z wielosztukowymi promocjami. Sprawdzamy, co dokładnie przygotowała sieć w gazetce, która obowiązuje do wtorku 7 października do końca dnia.
Sieć Dino dołącza do wyścigu o portfele rodziców – eksponuje własną markę produktów dla dzieci Gugu. Po latach dominacji Dady z Biedronki i Lupilu z Lidla, na rynku wartym 2,5 mld zł pojawia się nowy gracz, który stawia nie tylko na pieluszki, ale też na budowanie relacji z rodzicami i wizerunku eksperta.
Biedronka wciąż prowadzi w wyścigu o dominację w polskim handlu, ale Dino wrzuca wyższy bieg – otwiera setki nowych sklepów, powiększa powierzchnię sprzedaży i coraz szybciej skraca dystans do lidera.
Sieć Dino jest coraz bliżej pułapu 3 tys. sklepów. Przez pierwsze trzy kwartały 2025 roku otworzyła ich 245.
Główne indeksy warszawskiej giełdy kontynuują zwyżki z dwóch poprzednich dni. KGHM jest ponownie jednym z liderów wzrostów w WIG20, spółka od początku tego tygodnia zyskała już 8,8 proc. Czwartkowy spadek nadrabia CCC, natomiast Dino lekko traci i jest to jedyna zniżkująca spółka wśród blue chipów.
Handel to drugi po przemyśle filar polskiej gospodarki, odpowiadający za ponad jedną czwartą wartości dodanej brutto kraju. Zatrudnia setki tysięcy osób, a ponad połowę miejsc pracy w nowoczesnym handlu tworzą trzy największe sieci – Biedronka, Lidl i Dino. Analiza pokazuje jednak, że każda z nich realizuje inny model zatrudnienia, co widać po liczbie pracowników przypadających na jeden sklep.
Dino Polska otworzyło od stycznia do końca września 2025 r. 245 nowych sklepów. Na koniec września 2025 r. liczba sklepów sieci wynosiła 2.933, wobec 2.572 rok wcześniej - poinformowała spółka w komunikacie na stronie internetowej.
Biedronka wciąż prowadzi w wyścigu o dominację w polskim handlu, ale Dino wrzuca wyższy bieg – otwiera setki nowych sklepów, powiększa powierzchnię sprzedaży i coraz szybciej skraca dystans do lidera.