W TFI PZU jak co kwartał dużo zmian. Mówimy oczywiście tylko o tej części portfela, która jest skupiona na spółkach notowanych w Warszawie. Spośród ponad 150 składników, zmiany...
Portfel spółek notowanych na warszawskiej giełdzie, w które zainwestowali zarządzający z PKO TFI liczył na koniec III kwartału 2025 roku 97 pozycji. Wpadły do niego nominalnie dwie...
Od środy 22 października do wtorku 28 października sieć Dino przygotowała nową gazetkę promocyjną z obniżkami cen na produkty codziennego użytku: od kawy i słodyczy, po mięsa, makarony i napoje. Wśród ofert szczególnie wyróżniają się promocje na kawy popularnych marek, które przyciągną uwagę miłośników aromatycznego naparu.
Od środy 22 października do wtorku 28 października sieć Dino przygotowała nową gazetkę promocyjną z obniżkami cen na produkty codziennego użytku: od kawy i słodyczy, po mięsa, makarony i napoje. Wśród ofert szczególnie wyróżniają się promocje na kawy popularnych marek, które przyciągną uwagę miłośników aromatycznego naparu.
Na Pradze Północ, przy ul. Kijowskiej 1, powstaje nowe Dino. Wewnątrz lokalu trwają już pierwsze roboty. To kolejny oprócz Wilanowa cel Dino w Warszawie.
Polska spółka w pięć lat urosła siedmiokrotnie, z owocowymi chrupkami weszła już m.in. do Biedronki, Dino i Lidla. Teraz wprowadza produkty wytrawne. W planach ma przejęcia możliwe, że ze wsparciem inwestora.
W sklepach Dino od 15 do 21 października trwa akcja promocyjna, która obejmuje wiele kategorii produktów. W obniżonych cenach dostępne są napoje, nabiał, sery, mięso, pieczywo oraz świeże warzywa i owoce. Sieć zastosowała też atrakcyjne mechanizmy rabatowe na wybrane piwa.
W sklepach Dino od 15 do 21 października trwa akcja promocyjna, która obejmuje wiele kategorii produktów. W obniżonych cenach dostępne są napoje, nabiał, sery, mięso, pieczywo oraz świeże warzywa i owoce. Sieć zastosowała też atrakcyjne mechanizmy rabatowe na wybrane piwa.
Do 14 października w Dino można kupić produkty w niskich cenach. Promocje wielosztukowe przyciągają klientów do sklepów. Wystarczy dobrze zaplanować zakupy, by sporo zaoszczędzić.
Choć fundusze Quercus TFI od początku roku pozyskały ponad 1,5 mld zł, środki te omijają na GPW. Stąd trzeci kwartał to raczej porządki - zarządzający skondensowali portfel, rezygnując...
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające i zlecił przeszukania w siedzibach trzech firm transportowych. Sprawa dotyczy możliwej zmowy dotyczącej utrudniania kierowcom zmiany pracodawcy, o co zarzuty UOKiK mają już Biedronka i Dino.
Już co trzeci produkt w koszyku Polaka pochodzi z tej kategorii, a wartość segmentu przekracza 40 mld zł. Coraz częściej decyduje nie tylko cena, ale i jakość oraz zaufanie do sieci. W ten trend wpisuje się Dino Polska, które konsekwentnie rozwija własne marki, budując silną pozycję w krajowym handlu.
Już co trzeci produkt w koszyku Polaka pochodzi z tej kategorii, a wartość segmentu przekracza 40 mld zł. Coraz częściej decyduje nie tylko cena, ale i jakość oraz zaufanie do sieci. W ten trend wpisuje się Dino Polska, które konsekwentnie rozwija własne marki, budując silną pozycję w krajowym handlu.
Gazetka Dino obowiązuje od 8 do 14 października i przynosi szeroką ofertę zniczy, wkładów i dekoracji cmentarnych w promocyjnych cenach. Wśród propozycji są zarówno klasyczne modele, jak i ozdobne latarenki LED oraz promocje wielosztukowe, które pozwalają sporo zaoszczędzić przy większych zakupach.
Nowa gazetka Dino obowiązuje od 8 do 14 października. Sieć przygotowała mocne uderzenie cenowe. Produkty w rekordowo niskich cenach i promocje wielosztukowe przyciągają klientów do sklepów. Wystarczy dobrze zaplanować zakupy, by sporo zaoszczędzić.
Już co trzeci produkt w koszyku Polaka pochodzi z tej kategorii, a wartość segmentu przekracza 40 mld zł. Coraz częściej decyduje nie tylko cena, ale i jakość oraz zaufanie do sieci. W ten trend wpisuje się Dino Polska, które konsekwentnie rozwija własne marki, budując silną pozycję w krajowym handlu.
Już co trzeci produkt w koszyku Polaka pochodzi z tej kategorii, a wartość segmentu przekracza 40 mld zł. Coraz częściej decyduje nie tylko cena, ale i jakość oraz zaufanie do sieci. W ten trend wpisuje się Dino Polska, które konsekwentnie rozwija własne marki, budując silną pozycję w krajowym handlu.
Gazetka handlowa Dino na początek października to miks produktów pierwszej potrzeby, słodkości i alkoholi - wszystko w obniżonych cenach i z wielosztukowymi promocjami. Sprawdzamy, co dokładnie przygotowała sieć w gazetce, która obowiązuje do wtorku 7 października do końca dnia.
Sieć Dino dołącza do wyścigu o portfele rodziców – eksponuje własną markę produktów dla dzieci Gugu. Po latach dominacji Dady z Biedronki i Lupilu z Lidla, na rynku wartym 2,5 mld zł pojawia się nowy gracz, który stawia nie tylko na pieluszki, ale też na budowanie relacji z rodzicami i wizerunku eksperta.
Biedronka wciąż prowadzi w wyścigu o dominację w polskim handlu, ale Dino wrzuca wyższy bieg – otwiera setki nowych sklepów, powiększa powierzchnię sprzedaży i coraz szybciej skraca dystans do lidera.