W ostatnim czasie coraz więcej globalnych marek staje się celem cyberataków, które zagrażają prywatności ich klientów. Naruszenia danych osobowych budzą uzasadniony niepokój i wymagają szybkiej oraz transparentnej reakcji ze strony firm. Jednym z najnowszych przykładów takiego zagrożenia jest incydent, który dotknął firmę Adidas.
Niemiecki gigant segmentu odzieży i sprzęty sportowego, koncern Adidas spodziewa się w 2025 r. wyższego zysku. To zasługa ogromnej popularności butów w stylu retro, których gamę producent mocno poszerza.
Polacy, którzy kupują odzież najczęściej wybierają takie marki, jak Sinsay (LPP), H&M oraz 4F (OTCF), zaś najbardziej rozpoznawalne odzieżowe brandy to Adidas i Nike – wynika z raportu „Fashion & Brands: Polska Perspektywa” opublikowanego przez agencję Kondo & Partners Consulting.
Firma Adidas planuje dużą redukcję zatrudnienia. Pracę może stracić nawet pół tysiąca osób pracujących w siedzibie przedsiębiorstwa w Herzogenaurach w Niemczech – podała stacja CNBC.
Jakie sklepy najlepiej oceniają Polacy oraz co cenią w zakupach, zarówno online jaki i stacjonarnie? Allegro, Nike i Adidas niezmiennie w czołówce rankingu OC&C Retail Proposition Index 2024, zaś Temu, Aliexpress i Shein liderami niskich cen.