Piotr Wlekliński objął stanowisko kierownika ds. komunikacji i eventów w dziale marketingu w Porsche Polska. Przez ostatnie pięć lat pracował w Google.
Porsche na ulicach Moskwy można zobaczyć częściej na lawecie niż "na własnych kołach". Setki właścicieli stwierdziło, że ich pojazdy nie chcą lub nie mogą odpalić. Ogólnokrajowa awaria dotknęła modele Porsche wyprodukowane od 2013 roku, które są wyposażone w fabryczny system zabezpieczeń satelitarnych VTS tej marki.
Na festiwalu Icons of Porsche spotykają się legendy: 911, Carrera GT, GT1 Strassenversion i tysiące fanów marki. W Dubaju nie sprzedaje się aut, tylko emocje: klasyki z Porsche Museum stoją obok futurystycznych elektryków, a marka udowadnia, że potrafi być jednocześnie tradycją i lifestyle’em.
Ruf to marka, która nie idzie na kompromisy. Pozornie ulepsza Porsche. W rzeczywistości buduje jedne z najbardziej fascynujących samochodów sportowych na świecie.
Cayenne Electric nie jest po to, by przestawić Porsche na prąd. Jest po to, by pokazać światu, że elektryczny SUV może być szybki, dalekosiężny, praktyczny, technologiczny i zabawny. Jest też po to, by… nie ograniczać wyborów.