Budżet przeznaczony na produkcję tytułu może sięgnąć nawet 50 mln USD.
PCF (PCFGROUP) zawarła umowę z Microsoft Corporation dotyczącą stworzenia gry z segmentu AAA o nazwie kodowej Project Maverick. Łączny budżet przeznaczony na produkcję tytułu wynosi 30 -...
PCF Group podpisała umowę produkcyjno-wydawniczą z Microsoft Corporation na wyprodukowanie gry z AAA o nazwie kodowej Project Maverick - podała spółka w komunikacie. Łączny budżet Microsoft przeznaczony na produkcję gry przez PCF Group wynosi 30-50 mln dolarów amerykańskich.
Krafton, Inc., w ramach oferty skierowanej do wybranych inwestorów, objął 3,34 mln akcji, czyli niemal wszystkie akcje serii F spółki PCF Group - poinformował PCF Group w komunikacie.
Huuuge Games i CD Projekt zaraportowały dobry I kw., z kolei od konsensusu najbardziej odbiegły wyniki PCF Group i PlayWay - uważa analityk BM Pekao, Emil Popławski. Jego zdaniem wartość rynku gier video będzie w 2023 roku spadała, a sektor nie jest odporny na recesję.
Huuuge Games i CD Projekt zaraportowały dobry I kw., z kolei od konsensusu najbardziej odbiegły wyniki PCF Group i PlayWay - uważa analityk BM Pekao, Emil Popławski. Jego zdaniem wartość rynku gier video będzie w 2023 roku spadała, a sektor nie jest odporny na recesję.
Po procesie budowy księgi popytu PCF Group złoży inwestorom ofertę objecie 3,343 mln akcji spółki, z czego tylko 100 akcji trafi do kogoś innego niż koreańskiego Kraftona.
PCF (PCFGROUP), po przeprowadzeniu procesu budowy księgi popytu, zdecydowała o zaoferowaniu około 3,34 mln akcji serii F po cenie 40,20 zł za akcję. Oferta zostanie skierowana niemal...
PCF Group, po przeprowadzeniu procesu budowy księgi popytu, zdecydowała o zaoferowaniu około 3,34 mln akcji serii F po cenie 40,20 zł za akcję, czyli łączna wartość emisji wyniesie ok. 134,4 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym. Oferta zostanie skierowana niemal wyłącznie do firmy Krafton.
Raport bieżący z plikiem 19/2023
W zaktualizowanej strategii kładziemy mocniejszy nacisk na projekty self-publishing. Mają one pomóc nam zrealizować ambitne cele finansowe – mówi Sebastian Wojciechowski, prezes PCF Group.
Studio chce pozyskać od 205 mln do 295 mln zł. Ponad 60 proc. papierów obejmie azjatycki wydawca Krafton. Pozyskane z oferty pieniądze spółka przeznaczy na realizację nowej strategii. Jej efektem ma być pięciokrotny wzrost skali biznesu.