Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Branża Gry

Rachunek zysków i strat: Koszty sprzedaży

Profil Raport Koszty sprzedaży r/r
CIG (CIGAMES) 2025/Q3 14 356 +59,00%
CDR (CDPROJEKT) 2025/Q3 118 172 +31,20%
ART (ARTIFEX) 2025/Q3 41 851 +2,31%
TEN (TSGAMES) 2025/Q3 131 159 -19,44%
HUG (HUUUGE) 2025/Q3 128 355 -20,69%
TBL (TBULL) 2025/Q3 302 -37,47%
OML (ONEMORE) 2025/Q3 659 -37,59%
ALG (AIGAMES) 2025/Q3 230 -39,31%
CHP (CHERRY) 2025/Q3 99 -46,77%
DFH (DEFENCEH) 2025/Q3 246 -50,80%
PRE (PRESIDENT) 2025/Q3 0
DGE (DRAGOENT) 2025/Q3 0
UFG (UFGAMES) 2025/Q3 0
BLO (BLOOBER) 2025/Q3 0
FOX (SPACEFOX) 2025/Q3 0
BCS (BIGCHEESE) 2025/Q3 0
BBT (BOOMBIT) 2025/Q3 0
IVO (INCUVO) 2025/Q3 0
CFG 2025/Q3 0
GIF (GAMFACTOR) 2025/Q3 0
RST (ROAD) 2025/Q3 0
MUN (MUNAR) 2025/Q3 0
DDI (DDISTANCE) 2025/Q3 0
NOB (NOOBZ) 2025/Q3 0
DGS (DEMGAMES) 2025/Q3 0
3RG (3RGAMES) 2025/Q3 0
LHD (LICHTHUND) 2025/Q3 0
SMT (SIMTERACT) 2025/Q3 0
SOK (SONKA) 2025/Q3 0
PBT (PBGAMES) 2025/Q3 0
STA (STARWARD) 2025/Q3 0
IPW (IMAGEPWR) 2025/Q3 0
WLI (WILDINT) 2025/Q3 0
GDC (GAMEDUST) 2025/Q3 0
CLA (CONSOLE) 2025/Q3 0
VVD (VIVID) 2025/Q3 0
GDS (GDEVS) 2025/Q3 0
ECC (ECCGAMES) 2025/Q3 0
PCF (PCFGROUP) 2025/Q3 0
SIM (SIMFABRIC) 2025/Q3 0
IMR (INTM) 2025/Q3 0
LMG (LMGAMES) 2025/Q3 0
FRW (FROZENWAY) 2025/Q3 0
VRF (VRFACTORY) 2025/Q3 0
RSG (RSGAMES) 2025/Q3 0
NRS (NEURONE) 2025/Q3 0
IWS (IRONWOLF) 2025/Q3 0
MLT (MOONLIT) 2025/Q3 0
ATJ (ATOMJELLY) 2025/Q3 0
7LV (7LEVELS) 2025/Q3 0
OVI (OVIDWORKS) 2025/Q3 0
END (ENEIDA) 2025/Q3 0
11B (11BIT) 2025/Q3 0
QUB (QUBICGMS) 2025/Q3 0
BKD (BKDGAMES) 2025/Q3 0
FRM (FREEMIND) 2025/Q3 0
VAR (VARSAV) 2025/Q3 0
GHT (GAMEHUNT) 2025/Q3 0
DUA (DUALITY) 2025/Q3 0
CRB (CARBONSTU) 2025/Q3 0
CRJ (CREEPYJAR) 2025/Q3 0
MGS (MADNETIC) 2025/Q3 0
GMV (GAMIVO) 2025/Q3 0
LTM (LTGAMES) 2025/Q3 0
BTC (BTCSTUDIO) 2025/Q3 0
IMG (IMMGAMES) 2025/Q3 0
ARG (ARTGAMES) 2025/Q3 0
VAI (VOLARIA) 2025/Q3 0
GOP (GAMEOPS) 2025/Q3 0
RND (RENDER) 2025/Q3 222
ICG (ICECODE) 2025/Q3 0
JJB (JUJUBEE) 2025/Q3 0
MPS (MEGAPIXEL) 2025/Q3 0
VFA (VRFABRIC) 2025/Q3 0
F51 (FARM51) 2025/Q3 0
CWA (CONSOLEW) 2025/Q3 0
THD (THEDUST) 2025/Q3 0
ULG (ULTGAMES) 2025/Q3 0
PDG (PYRAMID) 2025/Q3 0
K2P (KOOL2PLAY) 2025/Q3 0
BRP (BLACKROSE) 2025/Q3 0
FOR (FOREVEREN) 2025/Q3 0
PLW (PLAYWAY) 2025/Q3 0
MMS (MADMIND) 2025/Q3 0
PLT (PLOTTWIST) 2025/Q3 0
TGS (TRUEGS) 2025/Q3 0
DPG (DARKPOINT) 2025/Q3 0
P2C (P2CHILL) 2025/Q3 0
DRG (DRAGEUS) 2025/Q3 0
MOV (MOVIEGAMES) 2025/Q3 0
Dane pozyskiwane są ze skonsolidowanych sprawozdań finansowych lub jednostkowych, jeśli spółka tylko takie publikuje.
Dane kwartalne RZiS oraz CashFlow obliczne są na podstawie publikowanych danych skumulowanych.
Dla rocznego okresu dane urocznione z 4 ostatnich raportów kwartalnych.
Dane w tys. PLN
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus