Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Branża Gry

Rachunek zysków i strat: Pozostałe przychody (koszty)

Profil Raport Pozostałe przychody (koszty) r/r
Profil Raport Pozostałe przychody (koszty) r/r
PLW (PLAYWAY) 2025/Q1 30 710 +530,11%
TEN (TSGAMES) 2025/Q2 503 +112,13%
BBT (BOOMBIT) 2025/Q1 486
QUB (QUBICGMS) 2025/Q2 197 +2 714,29%
MUN (MUNAR) 2025/Q2 0
OXY (OXYGEN) 2024/Q1 0 +100,00%
CHP (CHERRY) 2025/Q2 0
STA (STARWARD) 2025/Q2 0
IPW (IMAGEPWR) 2025/Q2 0
SMT (SIMTERACT) 2025/Q2 0
LMG (LMGAMES) 2025/Q2 0
HUG (HUUUGE) 2025/Q1 0
FOR (FOREVEREN) 2025/Q2 0
TBL (TBULL) 2025/Q1 0
WLI (WILDINT) 2025/Q2 0
CDR (CDPROJEKT) 2025/Q2 0
UFG (UFGAMES) 2025/Q2 0
GDC (GAMEDUST) 2025/Q2 0
MGS (MADNETIC) 2025/Q2 0
CIG (CIGAMES) 2025/Q1 0
GOP (GAMEOPS) 2025/Q1 0 +100,00%
VVD (VIVID) 2025/Q1 0
LTM (LTGAMES) 2025/Q2 0
DGS (DEMGAMES) 2025/Q2 0
IMR (INTM) 2025/Q2 0
ICG (ICECODE) 2025/Q2 0
OVI (OVIDWORKS) 2025/Q2 0
PRH (POLHOLROZ) 2025/Q2 0
FRW (FROZENWAY) 2025/Q2 0
VFA (VRFABRIC) 2025/Q2 0
THD (THEDUST) 2025/Q2 0
MLT (MOONLIT) 2025/Q2 0
LHD (LICHTHUND) 2025/Q2 0
RND (RENDER) 2025/Q1 0
PPG (PUNCHPUNK) 2023/Q1 0
BLO (BLOOBER) 2025/Q1 0
FRM (FREEMIND) 2025/Q2 0
GHT (GAMEHUNT) 2025/Q2 0
NRS (NEURONE) 2025/Q2 0
CLA (CONSOLE) 2025/Q2 0
BRP (BLACKROSE) 2025/Q2 0
IMG (IMMGAMES) 2025/Q2 0
ATJ (ATOMJELLY) 2025/Q2 0
PLT (PLOTTWIST) 2025/Q2 0
ALG (AIGAMES) 2025/Q1 0
CRJ (CREEPYJAR) 2025/Q1 0
PRE (PRESIDENT) 2025/Q2 0
CRB (CARBONSTU) 2025/Q2 0
BTC (BTCSTUDIO) 2024/Q1 0
KBT (KLABATER) 2025/Q2 0
P2C (P2CHILL) 2025/Q2 0
GDS (GDEVS) 2025/Q2 0
3RG (3RGAMES) 2025/Q1 0
CFG 2025/Q2 0
ART (ARTIFEX) 2025/Q1 0
TGS (TRUEGS) 2025/Q2 0
RST (ROAD) 2025/Q2 0
DEG (DETGAMES) 2025/Q2 0
BKD (BKDGAMES) 2025/Q2 0
FLG (FALCON) 2024/Q1 0
F51 (FARM51) 2025/Q2 0
RSG (RSGAMES) 2025/Q2 0
FOX (SPACEFOX) 2025/Q2 0
ARG (ARTGAMES) 2025/Q2 0
JJB (JUJUBEE) 2025/Q2 0
MAN (MANYDEV) 2025/Q1 0
CWA (CONSOLEW) 2025/Q2 0
PBT (PBGAMES) 2025/Q2 0
SHY (SHEEPYARD) 2024/Q1 0
ECC (ECCGAMES) 2025/Q2 0
MMS (MADMIND) 2025/Q2 0
PIX (PIXELCROW) 2024/Q3 0
SOK (SONKA) 2025/Q2 0
DDI (DDISTANCE) 2025/Q2 0
DPG (DARKPOINT) 2025/Q2 0
K2P (KOOL2PLAY) 2025/Q2 0 -100,00%
MPS (MEGAPIXEL) 2025/Q2 0
IVO (INCUVO) 2025/Q2 0
BCS (BIGCHEESE) 2025/Q1 0
IWS (IRONWOLF) 2025/Q2 0
7LV (7LEVELS) 2025/Q2 0
DGE (DRAGOENT) 2025/Q1 0
END (ENEIDA) 2025/Q2 0
PDG (PYRAMID) 2025/Q2 0
DRG (DRAGEUS) 2025/Q2 0
OML (ONEMORE) 2025/Q2 0
PSH (POLYSLASH) 2023/Q3 0
PCF (PCFGROUP) 2025/Q1 0
VRF (VRFACTORY) 2025/Q2 0
DUA (DUALITY) 2025/Q2 0
VAR (VARSAV) 2025/Q2 0
NOB (NOOBZ) 2025/Q2 -2 -101,72%
GMV (GAMIVO) 2025/Q2 -35 -103,48%
PGG (PROGUNSGR) 2025/Q2 -71
GIF (GAMFACTOR) 2025/Q1 -190 +66,07%
TCR (TECHROBOT) 2025/Q2 -384
ULG (ULTGAMES) 2025/Q1 -436 +38,07%
MOV (MOVIEGAMES) 2025/Q1 -454 -164,67%
SIM (SIMFABRIC) 2025/Q1 -463
11B (11BIT) 2025/Q2 -2 240 -150,66%
Dane pozyskiwane są ze skonsolidowanych sprawozdań finansowych lub jednostkowych, jeśli spółka tylko takie publikuje.
Dane kwartalne RZiS oraz CashFlow obliczne są na podstawie publikowanych danych skumulowanych.
Dla rocznego okresu dane urocznione z 4 ostatnich raportów kwartalnych.
Dane w tys. PLN
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus